فینولیگ؛ بزرگترین مسابقه متخصصان هوش مصنوعی برگزار می‌شود

دبیر مسابقه فینولیگ هاب نوآوری گروه ملی انفورماتیک از برگزاری بزرگترین مسابقه متخصصان هوش مصنوعی خبر داد. به گفته او، تولید محتوای جذاب و حرفه‌ای، رشد و توانمندسازی متخصصان شرکت کننده، شناسایی و جذب نیروهای مستعد در شرکت های گروه ملی انفورماتیک و آموزش رشد و ارتقای مهارت های شرکت کنندگان از اهداف اصلی فینولیگ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی معصومی، دبیر مسابقه فینولیگ هاب نوآوری گروه ملی انفورماتیک در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و در غرفه بانکداری الکترونیک و بانکداری آینده، در خصوص رویداد فینولیگ گفت: فینولیگ یک مسابقه و رویداد بین آموزش دیدگان دوره‌های هوش مصنوعی است، که با ۲ ایده یا چالش عدم آمادگی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای ورود به فضای کار و نیاز کسب و کارها به متخصصان تکنولوژی‌های جدید شکل گرفت.

وی افزود: تولید محتوای جذاب و حرفه‌ای، رشد و توانمندسازی متخصصان شرکت کننده، شناسایی و جذب نیروهای مستعد در شرکتهای گروه ملی انفورماتیک و آموزش رشد و ارتقای مهارت های شرکت کنندگان از اهداف اصلی فینولیگ است.

به گفته معصومی، دوره‌های فینولیگ به صورت آنلاین، آفلاین و وبینار در بخش های هوش مصنوعی، بلاکچین و امنیت اطلاعات و در سرفصل های ریاضیات و آمار هوش مصنوعی، پایتون مقدماتی، گیت، پردازش تصویر و یادگیری ماشین خواهد بود.

دبیر مسابقه فینولیگ هاب نوآوری گروه ملی با اعلام خبر آغاز ثبت نام این دوره‌ها از مرداد ماه سال جاری، گفت: پس از طی دوره‌های آموزشی، فرآیند تیم سازی طی شده و سپس مسابقه بزرگ فینولیگ برگزار خواهد شد که در آن تمامی شرکت کنندگان به صورت فردی و تیمی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و پس از معرفی و تقدیر از نفرات برتر این افراد به شرکتهای زیرمجموعه گروه ملی انفورماتیک به منظور اشتغال معرفی خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  32