پیشتازی فن‌ آورانه بهسازان فردا در الکامپ

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از شنبه نهم تا سه‌شنبه ۱۲ تیرماه در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،گروه شرکت‌های هلدینگ بهسازان فردا، در سالن ۳۸ اصلی و غرفه ۸۴۰ این نمایشگاه حضور دارد. در چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ، نشست‌های متعددی از سوی بهسازان فردا برگزار می‌شود که در ادامه برنامه نشست‌ها،‌ معرفی محصولات پنل‌ها و رونمایی از محصولات آماده است:

نشست‌های روز نخست نمایشگاه الکامپ

در اولین روز نمایشگاه الکامپ، هشت نشست از سوی گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا برگزار می‌شود.

عنوان اولین نشست، «هوش مصنوعی مولد» است که از سوی مرکز نوآوری و از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار شده و هشام فیلی، ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰، «رونمایی از روتر بومی» توسط زیرساخت امن خدمات تراکنشی برگزار می‌شود که بهزاد خجسته ارائه آن را بر عهده دارد.

«کارگاه آموزشی (ارزش‌آفرینی هوش مولد در صنعت بانکداری و چالش‌های ارز و سامانه‌های ارزی و روش‌های مبادلات فرامرزی)» عنوان نشست بعدی است که بهسازان ملت، از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌‌کند.

از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۳۰، نشست «تشکیل تیم برای توسعه فنی محصولات هوش مصنوعی» برگزار می‌شود. مرکز نوآوری این نشست را برگزار می‌کند و ارائه‌دهنده آن نیز پوریا حداد خواهد بود.

«معرفی محصول سامانه وثوق من»، عنوان نشست بعدی است که از ۱۳:۳۰ تا ۱۴ از سوی توسعه اعتماد وثوق گستر برگزار می‌شود و خانم رادان و آقای نظری، ارائه‌دهندگان این نشست هستند.

از ساعت ۱۴ تا ۱۵، نشست «استراتژي مدیریت انتظارات کارکنان، به‌عنوان چالش اصلی صاحبان کسب‌وکار» از سوی به‌پرداخت ملت برگزار می‌شود و محمد قربانی ارائه‌دهنده خواهد بود.

نشست «کارگاه آموزشی تبیین قانون پایانه‌های فروشگاهی» از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود. برگزارکننده این نشست، توسعه اعتماد وثوق گستر است و آقای رستم‌پور ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

آخرین نشست بهسازان فردا در اولین روز نمایشگاه الکامپ، «ایده‌پردازی و تجاری‌سازی کسب‌وکار» است که مرکز نوآوری آن را از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶ برگزار می‌کند و از سوی مصطفی ابراهیم‌زاده ارائه می‌شود.

نشست‌های روز دوم نمایشگاه الکامپ

در دومین روز نمایشگاه الکامپ، بهسازان فردا هفت نشست برگزار می‌کند.

عنوان اولین نشست روز دوم، «حوالجات ترکیبی» است. این نشست از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ سوی بهسازان ملت برگزار می‌شود و آقای قنبری ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱، نشست «فناوری‌های دیجیتال نوظهور و کاربرد آن در تحول آموزش و توسعه» توسط مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار می‌شود که رها فرهادی ارائه آن را بر عهده دارد.

«نوآوری در مدل‌های کسب‌وکار حوزه فین‌تک» عنوان نشست بعدی است که از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود و مرکز نوآوری برگزاری آن را برعهده دارد. ارائه‌دهنده این نشست مهدی محمدی است.

از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲، نشست «محصولات جدید در حوزه پایانه‌ها و ابزارهای بانکی» از سوی مهندی سیستم یاس ارغوانی برگزار می‌شود و مجید پایدار این نشست را ارائه می‌دهد.

«جت وام»، عنوان نشست بعدی است که از ۱۴ تا ۱۵ از سوی مهندسی نرم‌‌افزار شقایق برگزار می‌شود. علیرضا بیجار و مهدی امامی، ارائه‌دهندگان این نشست هستند.

از ساعت ۱۴ تا ۱۵، نشست «اکوسیستم بانکی در عصر هوش مصنوعی» از سوی مرکز نوآوری برگزار می‌شود و بابک تجار اعرابی و علیرضا متولیان ارائه‌دهندگان این نشست خواهند بود.

آخرین نشست بهسازان فردا در دومین روز نمایشگاه الکامپ، «کارگاه آموزشی استفاده از سامانه وثوق من» است که توسعه اعتماد وثوق گستر آن را از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار می‌کند و آقای رستم‌پور این نشست را ارائه می‌دهد.

نشست‌های روز سوم نمایشگاه الکامپ

در روز سوم نمایشگاه الکامپ، هفت نشست از سوی گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا برگزار می‌شود.

عنوان اولین نشست، «اکوسیستم‌سازی دیجیتال؛ آینده مزیت رقابتی در صنعت مالی» است که از سوی مرکز نوآوری و از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود و علی عبداللهی ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰، «رونمایی از DNS+» توسط زیرساخت امن خدمات تراکنشی برگزار می‌شود که پوریا باباخانی ارائه آن را بر عهده دارد.

«جت وام» عنوان نشست بعدی است که مهندسی نرم‌افزار شقایق آن را برگزار می‌کند. این نشست از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ توسط علیرضا بیجار و مهدی امامی برگزار می‌شود.

از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۳۰، نشست «بلاک‌چین و توکن‌سازی سرمایه‌های حقیقی» برگزار می‌شود. مرکز نوآوری این نشست را برگزار می‌کند و ارائه‌دهندگان آن محمدحسین پرویزی و نوید فیلسرایی هستند.

«رونمایی کیوسک بانکی»، عنوان نشست بعدی است که از ۱۳:۳۰ تا ۱۴ از سوی مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار می‌شود و آقای آرنگ، ارائه‌دهنده این نشست است.

از ساعت ۱۴ تا ۱۵، نشست «کارگاه آموزشی استفاده از نرم‌افزار پایانه فروشگاهی ویژه کارت‌خوان اندروید، وثوق من» از سوی توسعه اعتماد وثوق گستر برگزار می‌شود و آقای سرپیری ارائه‌دهنده خواهد بود.

آخرین نشست بهسازان فردا در روز سوم نمایشگاه الکامپ، «سفته الکترونیکی» است که از ساعت ۱۵ تا ۱۶ از سوی بهسازان ملت برگزار می‌شود و آقای قمری ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

نشست‌های روز چهارم نمایشگاه الکامپ

گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، در آخرین روز نمایشگاه الکامپ چهار نشست برگزار می‌کند.

عنوان اولین نشست، «امضا ملت» است که از سوی بهسازان ملت و از ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار شده و آقای قمری، ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

ساعت ۱۱ تا ۱۲، نشست «متاورس و کاربرد در صنعت بانکداری» توسط مرکز نوآوری برگزار می‌شود که حیدر پرماه و جعفر صفاری ارائه آن را بر عهده دارند.

«تاثیر هوش مصنوعی در منابع انسانی نظام بانکی» عنوان نشست بعدی است که از ساعت ۱۳ تا ۱۴ از سوی مرکز نوآوری برگزار می‌شود. ارائه‌کنندگان این نشست شهداد شعبانی و علیرضا متولیان هستند.

آخرین نشست روز چهارم، «طراحی بدون رابط کاربری (NO UI Design)» است که از ساعت ۱۴ تا ۱۵ از سوی مرکز نوآوری برگزار می‌شود و محسن زمانی ارائه‌دهنده آن خواهد بود.

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از شنبه نهم تا سه‌شنبه ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3