بانک ملت پیشرو در فضای کسب وکار

مدیرعامل بانک ملت عنوان کرد؛

مدیرعامل بانک ملت در حاشیه مراسم رونمایی از ریال دیجیتال از اقدامات موثر این بانک در راستای توسعه محصول جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فرشید فرخ‌نژاد، مدیرعامل بانک ملت در حاشیه مراسم رونمایی از ریال دیجیتال و در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان اجرایی شدن ریال دیجیتال و ورود به سرزمین اصلی، گفت: تصمیم توسعه استفاده از این خدمت با مقام پولی ناظر و بانک مرکزی می‌باشد، نه بانک عامل. پس از تایید بانک مرکزی در سرزمین اصلی هم ان‌شاءالله جاری‌سازی خواهد شد.

فرخ‌نژاد، با بیان اینکه هموطنان می‌توانند با نصب اپلیکیشن سکه از این خدمت بهره‌مند بشوند، درباره گام های بعدی ریال دیجیتال و نوآوری مبتنی بر بلاکچین، اظهار داشت: بانک ملت به عنوان بانک پیشرو در فضای کسب و کار کشور، تلاش می‌کند همسو با سیاست های بانک مرکزی پیشرو بودن را در همه حوزه ها با ارائه خدمات جدید حفظ کند. بنابراین اقدامات ما باید در راستای سیاست های مقام پولی ناظر و بانک مرکزی باشد که ریال دیجیتال یکی از این نمونه‌ها بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بانک مرکزی مجوز اولیه اجرای ریال دیجیتال را برای جزیره کیش صادر کرد، بلافاصله همکاران ما اقدامات اولیه را انجام دادند تا بتوانند در کنار یکی از بانک های منتخب به عنوان اولین بانک‌های نوآور در این حوزه برای راحتی و امنیت مشتریان همچون دیگر زمینه‌ها فعالیت خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

مدیرعامل بانک ملت در پایان عنوان کرد: از آنجایی که ما در توسعه فناوری اطلاعات بحث افزایش ضریب امنیت، کاهش هزینه ها و راحتی کاربران را داریم برنامه هایی را متناسب با سیاست های مقام پولی اجرا خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1