داتین، مجری پروژه سامانه مدیریت املاک و ساختمان در بانک شهر شد

بانک شهر پس از بررسی مستندات فنی و تخصصی تامین‌کنندگان نرم‌افزارهای جامع شرکت‌کننده در مناقصه سامانه مدیریت املاک و ساختمان، داتین را برنده این مناقصه اعلام کرد. سامانه داتین پیش‌تر توسط بانک‌های سپه و پاسارگاد انتخاب و برای مدیریت جامع حوزه املاک این د‌و بانک به کار گرفته شده بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی داتین،سامانه مدیریت املاک داتین، امکان مدیریت وضعیت و اطلاعات املاک‌ تملیکی و ملکی را به مدیران مرتبط در بانک می‌دهد. این سامانه در حوزه اموال، انشعابات، پروژه‌های ساختمانی، هزینه‌های مرتبط با املاک و مدیریت وضعیت هر ملک، بستر اطلاعاتی لازم را فراهم می‌سازد و به‌کارگیری آن سبب می‌شود که مغایرت‌های مرتبط با اطلاعات املاک و تراز بانک‌ها در حوزه مالی رخ ندهد.

ارائه سامانه مدیریت املاک داتین براساس اکوسیستم اقتصادی بانک شهر

روزبه زند مدیر واحد راهکار جامع سازمانی داتین درخصوص آغاز به کار سامانه مدیریت املاک داتین در بانک شهر می‌گوید: «سامانه مدیریت املاک داتین‌ پیش‌تر در بانک‌های سپه و پاسارگاد پیاده‌سازی شده و براساس تجربه انباشته قبلی، طرح جامعی برای پاسخ‌گویی به نیازهای جاری بانک شهر داریم. با توجه به گستردگی و تنوع نیازهای بانک شهر، ما در داتین با کمک روال تجربه‌شده، نگاه توسعه‌گرا را مدنظر قرار می‌دهیم تا براساس اکوسیستم اقتصادی بانک شهر علاوه‌بر پیاده‌سازی و اجرای درخواست‌ها، امکانات نرم‌افزاری مدیریتی و تحلیل داده را ارائه دهیم.»

او درخصوص ویژگی‌های سامانه مدیریت املاک داتین در بانک شهر می‌گوید: «با توجه به نیازهای پیشرفته مدیریت بانک شهر، سامانه داتین امکانات متنوع گزار‌ش‌گیری درمورد وضعیت املاک و صورت‌هزینه‌ها را خواهد داشت. جزئی‌ترین اطلاعات تملیکی و ملکی بانک را ثبت و درکنار داشبورد مدیریتی، اطلاعات در گردش‌ سازمانی را فراهم می‌کند. همچنین، امکان تعریف پروژه‌های ساختمانی را همراه با بودجه مربوطه خواهد داشت.»

بانک شهر، سومین مشتری بانکی سامانه مدیریت املاک و ساختمان داتین است. سامانه مدیریت املاک در زیرمجموعه محصولات مدیریت زنجیره تامین و بخشی از راهکار جامع سازمانی داتین قرار دارد. پیش از این، سامانه جامع مدیریت منابع انسانی داتین در بانک شهر پیاده‌سازی شده و تلاش داتین ارائه و توسعه سامانه‌‌ها منطبق بر اکوسیستم اقتصادی بانک‌ شهر است.

برای دریافت اطلاعات درخصوص راهکار جامع سازمانی داتین، اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  +    =  31