بخشش جرائم وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

با ابلاغ بیمه مرکزی، ۱۰۰ درصد جرائم دیرکرد حق بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت بخشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، بیمه مرکزی با ارسال بخشنامه‌ای از بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث به مناسبت دهه امامت و ولایت به مدت ۲۰ روز خبر داد.

بر اساس این گزارش، در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث، موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت­های بدنی، به منظور تشویق دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه ­نامه به خرید بیمه­ نامه معتبر شخص ثالث، ترویج فرهنگ بیمه، حمایت از اقشار ضعیف و آسیب­ پذیر جامعه و همچنین به مناسبت “دهه امامت و ولایت”، صد در صد جریمه برای تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه­ نامه معتبر شخص ثالث به مدت ۲۰ روز از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۱۶ تیر ۱۴۰۳ مورد بخشودگی قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت‌های بیمه مکلفند، در بازه زمانی تعیین‌شده، از دریافت جریمه حق‌بیمه فاقدین بیمه‌نامه شخص ثالث به شرط خریداری بیمه نامه با اعتبار یک ساله خودداری نمایند.

هموطنان عزیز می‌توانند در بازه زمانی اعلام‌شده، با مراجعه به تمامی شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه معلم در سراسر کشور از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =