توضیحات سپ در خصوص تاخیر در افزایش سرمایه

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد سپ، ضمن انتشار اطلاعیه‌ای بر روی کدال دلایل تاخیر در افزایش سرمایه را توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مدار اقتصادی، شرکت سپ در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته اعلام کرد که بر اساس مورخ 17 اسفندماه 1402 شرکت نظارت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، این شرکت نسبت به برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران در تاریخ 21 اسفندماه 1402 اقدام و پس از تصویب افزایش سرمایه در مجمع، مراتب جهت اخذ تایید صورتجلسه مجمع و ثبت در اداره ثبت شرکت‌های کیش به بانک مرکزی ج.ا.ا منعکس شد.

با توجه به اینکه مجوز برگزاری مجمع فوق ابتدا توسط بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس اوراق بهادار صادر شده و بر اساس آن مجمع تشکیل و افزایش سرمایه تصویب شده است، لیکن صدور مجوز ثبت افزایش سرمایه بیش از سه ماه به طول انجامیده که این امر موجب توقف نماد یک شرکت بزرگ بورسی و نارضایتی سهامداران شده است.

یادآور می‌شود افزایش سرمایه از محل سود انباشته هیچ‌گونه تاثیری در نسبت‌های سرمایه‌گذاری نداشته و به منظور اخذ مجوز، پیگیری‌های مستمر از بانک مرکزی ج.ا.ا و شرکت شاپرک در حال انجام است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1