هدف طلایی فروش بیمه عمر در سال جاری ۲۰ همت است

معاون فنی بیمه ایران :

هدف طلایی فروش بیمه عمر در سال جاری ۲۰ همت،بیمه درمان و اتومبیل ۶۵ همت و سایر رشته ها ۲۸ همت می باشد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه ایران “فرهاد پرتوی “روز چهارشنبه در همایش همدلی برای موفقیت،برگزاری جلسات مستمر با کارکنان و نمایندگان، بسیج کلیه لایه های شرکت برای دستیابی به هدف مشترک ،بررسی بازخوردها و مقایسه آمارها و فعال شدن کمیته های فروش را از اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد:طرح سامن ،طرح حامی ،طرح اصناف ،طرح بیمه مسوولیت هیات مدیره و بیمه مسوولیت فرهنگ از جمله طرح های قابل شناسایی در بازارهای بالقوه می باشد.
معاون فنی بیمه ایران خاطر نشان۷ کرد :باید برنامه ریزی جدی و موثر در زمینه فروش بیمه های زندگی و حفظ بیمه گزاران فعلی صورت پذیرد.
پرتوی همچنین خواستار نظارت جدی و مستمر بر عملکرد ارزیابان خسارت اتومبیل ،نظارت سیستمی و حضوری و شناسایی بیمه گزاران،نمایندگان و شعب زیانده ،شناسایی ریسکهای پرخطر و توسعه ارایه خدمات به زیاندیدگان از طریق سامانه بیمه ایران من ،شبکه فروش و راهور در مدیریت بیمه های اتومبیل شد.
این مسئول همچنین کنترل و نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی و نظارت قراردادهای با ضریب خسارت بالا را از اقدامات در حوزه مدیریت بیمه های اشخاص عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  9  =