پرداخت الکترونیک سپهر رتبه اول رشد سال ۱۴۰۲ در بین شرکت های پرداخت

بر اساس جدیدترین گزارش سال شاپرک، مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۲ شبکه پرداخت کشور، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر موفق شده است در شاخص سهم مبلغی تراکنش، بالاترین میزان رشد را در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سپهر،گزارش سال شاپرک حاکی از آن است که شاخص مبلغ تراکنش در سال ١٤٠٢ در کل صنعت پرداخت معادل 32/99 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و پرداخت الکترونیک سپهر نیز در این سال موفق شده است با 1/77 درصد رشد در این شاخص، بیشترین میزان رشد در صنعت پرداخت کشور را به خود اختصاص داده و رتبه اول رشد مبلغی را به دست آورد.

کسب مقام اول رشد در شاخص مبلغی توسط پرداخت الکترونیک سپهر در حالی اتفاق افتاده است که این شرکت، در شاخص‌های سهم مبلغ تراکنش‌ ابزار پذیرش اینترنتی، سهم مبلغ تراکنش خرید و سهم ابزار پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار نیز به ترتیب با 5/19 ، 1/83 و 8/33 درصد رشد، توانسته است بالاترین میزان رشد را در بین دوازده شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت کشور را در سال ١٤٠٢ ثبت نماید.

استمرار رشد این شرکت در سال ١٤٠٢ در صنعت پرداخت، منجر به جهش این شرکت به جایگاه هفتم بازار با سهمی برابر 5/61 درصد شد و با حفظ این روند، بالاترین رتبه رشد در سهم مبلغ تراکنش را به دست آورده است.

پرداخت الکترونیک سپهر در سال ١٤٠٣ نیز برنامه رشد خود را برمبنای توسعه محصولات خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، هدف‌گذاری خلق ارزش در بازار اصناف هدف، توسعه اکوسیستم و زیرساخت‌های فین‌تکی تدوین نموده و تصمیم دارد همچنان با استمرار رکوردشکنی‌های خود در این صنعت شگفتی‌ساز باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =