۳۱ خرداد؛ پایان مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت

مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی سی و هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، پایان روز 31 خردادماه 1403 اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علاقمندان به شرکت در قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت فقط تا 31 خردادماه 1403 فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی خود اقدام کنند و این زمان تمدید نخواهد شد.
در این جشنواره، 1001 جایزه نقدی 250 میلیون تومانی و صدها هزار جایزه نقدی دیگر به برندگان اعطا خواهد شد.
همچنین، سپرده‌گذاران حساب های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه 300 میلیون تومانی طرح “نیک‌وام” بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش، حداقل موجودی برای شرکت در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز برای حساب های ریالی دو میلیون ریال و برای حساب‌های ارزی 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها تعیین شده است و  به ازای هر یک میلیون ریال در هر روز، یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی به مشتری تعلق خواهد گرفت.
در عین حال، برای شرکت در قرعه‌کشی، مفتوح بودن حساب مشتری و حفظ حداقل موجودی در روز قرعه‌کشی الزامی است و شرط اعطای جایزه، حفظ حداقل موجودی طی سه ماه یا 90 روز متوالی در دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی تعیین شده است.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −    =  88