قدردانی از ایران کیش به عنوان خیر مدرسه ساز

از ایران کیش به عنوان یکی از خیرین مدرسه ساز در چهار محال و بختیاری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی ایران کیش،بیست وششم اردیبهشت طی مراسمی با عنوان بیست و ششمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز استان چهار محال و بختیاری از شرکت کارت اعتباری ایران کیش و علیرضا موسوی مدیرعامل این شرکت قدردانی شد.

مریم نظری رئیس دفتر استان چهار محال بختیاری به نمایندگی از شرکت ایران کیش در این مراسم حضورداشت و لوح سپاس این مراسم را دریافت کرد.

در بخشی از این لوح که از سوی مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحل و بختیاری اهدا شده است، خطاب به علیرضا موسوی مدیرعامل ایران کیش آمده است :”درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. این لوح سپاس را به شکرانه سخاوت و مناعت جنابعالی در انجام کار خیر مدرسه سازی پیشکش محضر ارزشمندتان می نماییم. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه شما باشد.”

لازم به ذکر است که ایران کیش در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود با مشارکت در طرح آجر به آجر، نسبت به ساخت مدرسه روستای دره شیر لردگان در استان چهار محال بختیاری اقدام نموده است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  36  =  42