قیمت خودرو امروز ۱۴ دی ۱۴۰۲/ هیجانات بازار خنثی شد؟

قیمت خودرو امروز، پنبج‌شنبه، 14 دی 1402، در اکثر محصولات خودروسازان دولتی و خصوصی نسبت به روزهای ابتدایی هفته جاری آرام و به دور از تنش گزارش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و تنها در چند مورد محدود افزایش قیمت در کف بازار خودرو مشاهده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، پنبج‌شنبه، 14 دی 1402، نسبت به روزهای ابتدایی هفته جاری آرام و به دور از تنش گزارش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. طبیعی است که در بازار خودرو همواره چند محصول افزایش یا کاهش قیمت بیشتری را نسبت به دیگر محصولات به نام خود ثبت کنند، بنابراین ملاک تعیین وضعیت حاکم در کف بازار خودرو افزایش قیمت مقطعی و افزایش قیمت ساعتی یک محصول در بازار خودرو به شمار نمی‌آید.

بر این اساس به نظر می‌رسد تحرکاتی که در ابتدای زمستان هیجان جدیدی را به بازار تزریق کرده بود، در روزهای اخیر خنثی شده تا بازار به روزهای سرد خود ادامه دهد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودرو داخلی

در بخش بازار خودروهای داخلی قیمت اکثر محصولات ثابت و بدون تغییر باقی مانده و تنها دو خودرو با افزایش قیمت شدید مواجه هستند که این افزایش قیمت‌ها به دلیل کاهش موجودی این دو خودرو در بازار آزاد است.

در بازار خودرو امروز بیشترین افزایش قیمت متعلق به خودرو پژو 207 دنده اتوماتیک است که افزایش قیمت 15 میلیون تومانی را نسبت به روزگذشته در بازار خودرو تجربه می‌کند. در نهایت این خودرو با قیمت 815 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =