گذر بیمه دی از ۶ ماهه نخست همراه با رشد ۷۶ درصدی

گزارش عملکرد نیمه نخست سال 1402 شرکت بیمه دی منتشر شد. بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی این شرکت بیمه ای، درآمد حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) شناسایی شده در این بازه زمانی رقمی معادل 14.255 میلیارد تومان بود. این رقم در مقایسه با درآمد شناسایی شده در مقطع مشابه سال قبل افزایش 76 درصدی را رقم زد و به این ترتیب 6 ماهه نخست را با رشد پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عمده درآمد بیمه دی (بیش از 80 درصد) در اردیبهشت ماه محقق گردیده که ناشی از شرکت در مناقصه هایی هم چون خرید خدمت بیمه عمر، حادثه و بیمه حوادث غیر مترقبه واحدهای مسکونی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خرید خدمات بیمه جامع درمان تکمیلی جامعه معزز ایثارگران، تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و … و احراز رتبه اول و انعقاد قرارداد در این زمینه بوده است.

رقم خسارت پرداختی اعلام شده در شهریور ماه و 6 ماهه به ترتیب 937 میلیارد تومان و 4.879 میلیارد تومان گزارش شده که مقایسه آن با مقطع مشابه سال قبل نیز حاکی از رشد 56 درصدی و 67 درصدی خسارت های پرداخت شده می باشد. لازم به ذکر است از کل مبلغ خسارت پرداختی حدود 92 درصد آن مربوط به رشته درمان بوده است؛ در خصوص حق بیمه صادر شده 93 درصد سهم این رشته می باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  2  =