سرویس پرداخت «تومن ترآست» راهی برای افزایش اعتماد مشتریان و ایجاد بستری امن برای معاملات آنلاین

فرهنگ خرید آنلاین روز‌به‌روز گسترش می‌یابد و حالا به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده و اعتماد در تبادل اینترنتی با تومن تراست پیش می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دیجیاتو فرهنگ خرید آنلاین روزبه‌روز گسترش می‌یابد و به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است. در هرگونه خرید و فروش نیاز به ایجاد حس اعتماد بین طرفین یک معامله وجود دارد. این موضوع در خریدهای آنلاین سخت‌تر از خرید حضوری رخ می‌دهد، چرا که طرفین هیچ اطلاعات مشخصی از یکدیگر ندارند. اعتماد به یک حساب کاربری در بستر اینترنت، امری است که به‌راحتی به‌دست نمی‌آید. علی‌رغم اقدامات زیادی که برای موضوع احراز هویت آنلاین صورت گرفته است، اما با تمام این تفاصیل، کماکان مقوله اعتماد کردن در خرید آنلاین قربانی می‌گیرد. از دیرباز راه حل انجام یک معامله امن، حضور یک شخص معتمد به‌عنوان واسطه‌گر بوده و حالا نقش این واسطه‌گر به یک‌ بستر امن دارای مجوز تغییر یافته است تا در دنیای مدرن هم یاری‌رسان معاملات آنلاین باشد.

«تومن» از جمله پلتفرم‌هایی است که با سرویس «تومن ترآست» در راه امن‌تر شدن معاملات قدم برداشته است و با سیاست دقیق که هم مشتری و هم خریدار راضی باشند، به رشد اقتصاد دیجیتال کمک می‌کند. در سرویس تومن ترآست پس از ثبت سفارش؛ مبلغ سفارش نزد شرکت تومن امانت می‌ماند و بلافاصله بعد از تحویل کالا و حصول اطمینان از رضایت طرفین معامله، پولی که خریدار پرداخت کرده است به حساب فروشنده منتقل می‌شود.

در سرویس تومن ترآست سعی بر این است که حقوق خریدار و فروشنده، هر دو رعایت شود. همچنین خریدار می‌تواند در صورت عدم رضایت از خرید خود و با توافقی که با فروشنده کرده است، وجه خود را استرداد کند یا تا زمان ارسال کالای جایگزین، پولی به فروشنده منتقل نشود.

 

این موضوع در زمانی که تبلیغات شبکه‌های اجتماعی بسیار پررنگ است و سهمی بزرگ در بازار تجارت الکترونیکی کشور دارد، از همیشه حیاتی‌تر است. درحال‌حاضر بزرگ‌ترین رقیب فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی و… هستند که تبدیل به پاساژ‌هایی آنلاین با تنوع کالایی صدها هزار جنس شده‌اند و خریدارانی از چندین نسل دارند.

از سال‌ها پیش برخی از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی سعی داشتند بستری امن برای خرید مشتریان آنلاین خود ایجاد کنند. بسیاری از فروشگاه‌ها به موضوع پرداخت در محل روی آورده‌اند که می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی برایشان به‌همراه داشته باشد؛ از مشکلات بانکی و مالیاتی گرفته تا عدم حضور مشتری در محل و… که ماهیت اصلی خرید آنلاین را زیر سؤال می‌برد.

به‌جز سرویس پرداخت در محل، مواردی مانند کارت به کارت نیز وجود دارد که فروشندگان خّرد آنلاین از آن استفاده می‌کنند؛ ولی لزوماً این موضوع نمی‌تواند برای خریداران هم رضایت‌بخش باشد. خریداران از اینکه پولی را به حساب فردی واریز کنند و کالایی دریافت نکنند یا کالای مشکل‌دار نصیبشان شود، واهمه دارند.

ازهمین‌رو، سرویس تومن ترآست چالش‌هایی که ممکن است در معامله آنلاین به‌وجود آید را برطرف ‌می‌کند. درواقع ارائه راه‌حل پرداخت امن در این معاملات منجر به شفافیت در پرداخت و همچنین تضمین پرداخت و دریافت کالا خواهد شد. این موضوع به‌معنای واقعی یک رابطه برد-برد را شکل می‌دهد و امنیت کاربر و فروشنده را هم‌زمان تضمین می‌کند.

سرویس تومن ترآست توسط مجموعه معتبر و قدیمی تومن ارائه می‌شود؛ مجموعه‌ای که  مجوز بانک مرکزی و شاپرک را دارد و همچنین نامی آشنا در بین کاربران علاقه‌مند به تجارت الکترونیکی است. سرویس پرداخت تومن ترآست جایگزینی برای مواردی مانند پرداخت در محل و کارت به کارت است. در این روش اگر که فروشنده کالا یا خدمت را در همان روز ارسال و خریدار دریافت آن را تأیید کند، امکان دریافت وجه توسط فروشنده قبل از سیکل شاپرک یا به عبارت دیگر، تسویه پیش از موعد هم فراهم است.

راه‌اندازی این سرویس برای هر وب‌سایت و فروشگاه آنلاینی در مدت کوتاه انجام می‌شود و نیاز به فرایند پیچیده و طولانی ندارد. تومن ترآست امکاناتی نظیر جستجوی پیشرفته و رهگیری تراکنش‌ها را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد که موجب رشد خرده‌فروشی‌های آنلاین می‌شود. این سرویس با ایجاد اعتماد مضاعف در مشتریان و قراردادن راه‌حلی ساده برای خرید امن در پیش پای آن‌ها، موجب رشد مشتریان و در نتیجه توسعه هر فروشگاه آنلاین می‌شود.

راه‌اندازی این سرویس برای هر وب‌سایت و مجموعه‌ای تنها در عرض چند دقیقه امکان‌پذیر است و نیاز به فرایند پیچیده و طولانی ندارد. این سرویس از طریق پنل کاربری با رابط کاربری آسان کاری کرده است که فروشنده امکان مشاهده تمامی تراکنش‌های ورودی و خروجی را داشته باشد و به‌راحتی آن را کنترل کند. در کنترل پنل فروشندگان امکاناتی نظیر جستجوی پیشرفته و رهگیری تراکنش‌ها نیز وجود دارد که می‌تواند موجب رشد یک خرده‌فروشی آنلاین شود. این سرویس با ایجاد اعتماد مضاعف بین مشتریان و گذاشتن یک راه‌حل ساده پیش پای آن‌ها برای یک خرید مطمئن، موجب رشد مشتریان و درنتیجه توسعه هر فروشگاه آنلاین خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54