پیش بینی قیمت شیبا اینو در پی افزایش حجم معاملات

بنا بر تحلیل کارشناسان درباره آینده کوتاه مدت شیبا اینو، برخلاف افزایش حجم معاملات در این ارز دیجیتال، امید چندانی به افزایش قیمت آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، اگر سری به حواشی حوزه رمز ارز بزنیم، خواهیم دید درصد زیادی از حواشی این بازار مربوط به میم‌ کوین‌ها است. در گذشته‌ای نه‌چندان دور دوج‌ کوین و شیبا اینو این بازار را در دست داشتند. حال با گذشت زمان، ارزهای جدیدتر با سوژه‌های نو به عنوان میم کوین بر این بازار مسلط شده‌اند. اما پس از کم‌رنگ‌تر شدن میم‌کوین‌های قدیمی مانند شیبا اینو، همچنان می‌توان چشم‌انداز خوبی برای آن‌ها متصور بود؟

تاثیر اتفاقات اخیر بر شیبا اینو

با عبور حجم معاملات شیبا اینو از ۱۰۰ میلیون دلار، پیش‌بینی‌ها در خصوص این رمز ارز همچنان منفی هستند. تصویر تکنیکالی ضعیف شیبا سبب شده تا کاربران اعتماد خود را به این ارز کاملاً از دست بدهند. در پی این اتفاق، شکست سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۷۸ دلار بسیار محتمل ارزیابی می‌شود.

در هفته گذشته قیمت شیبا با حدود ۷ درصد کاهش روبه‌رو بود. شکایت کمیسیون مالی ایالات متحده از بایننس و کوین‌بیس موجب شکست خط حمایت کوتاه‌ مدت شیبا اینو در ناحیه ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار شد. این اتفاق منجر به تایید شکست الگوی مثلثی نزولی شد. البته میانگین متحرک روزانه به عنوان مقاومت قوی عمل کرد و از ریزش بیشتر قیمتی جلوگیری کرد.

قدم بعدی برای شیبا اینو چیست؟

آخرین کاهش قیمت نشان‌دهنده ادامه روند نزولی برای شیبا اینو است. همچنین در اوایل ماه می، ساختار حمایتی بلندمدت شیبا اینو شکست و منجر به تسریع سقوط قیمت این ارز شد. الگوی (ضربدر مرگ) نیز در ماه می سبب شد تا مشتریان تشویق به خروج سرمایه شوند. لازم به ذکر است که الگو مذکور هنگام به وجود آمدن تقاطع میان 50DMA و 200DMA پدید می‌آید.

اگر در روزهای آتی شکست حمایت ۰.۰۰۰۰۰۷۸ دلار تایید شود باید منتظر سقوط قیمتی تا ۰.۰۰۰۰۰۷۱ دلار بود. گاوهای شیبا تنها می‌توانند چشم انتظار ارتقاء اکوسیستم شیبا باشند. ارتقائی مانند راه‌حل مقیاس پذیری لایه ۲ موسوم به (شیباریوم) و متاورس شیبا می‌توانند مجددا انگیزه‌ای برای خرید این میم کوین ایجاد کنند.

راه حل مقیاس‌پذیری شیبا اینو

راه‌اندازی نسخه آزمایشی راه حل مقیاس‌پذیری شیبا اینو موسوم به پاپی‌نت تاکنون موفقیت آمیز بوده است و تا کنون نزدیک به ۱۸.۶ میلیون تراکنش ثبت شده داشته است. پاپی‌نت در حال‌حاضر نزدیک به ۵۰۰ هزار تراکنش در روز را پردازش می‌کند. میانگین زمان پردازش نیز رقم چشمگیر ۵ ثانیه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2