برنامه شما برای تعطیلات چیست؛ تور دبی یا تور قشم؟

عنوان بدون اینکه وقفی در صحبت بیندازد، مستقیم سراغ اصل مطلب رفته است. اصل مطلب چیست؟ اصل داستان برنامه سفر برای تعطیلات آخر هفته است. برای تعطیلات برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ داخل ایران را می‌گردید، تور قشم را رزرو می‌کنید.

با قدم‌های بلندتر به دبی سفر می‌کنید، قبل از سفر تور دبی را بخرید. تصمیم‌گیری بین دریای آبی قشم و شترسواری در دبی کار سختی است. بگذارید که تور قشم و تور دبی این تصمیم را بگیرند، چطور؟ تور قشم و تور دبی درباره خودشان صحبت می‌کنند، در پایان تصمیم می‌گیریم که به کویر یا دریا سفر کنیم. پس اول سراغ تور قشم بعد از آن سراغ تور دبی می‌رویم.

قشم در کجا قرار دارد؟

برای اینکه موقعیت قشم را پیدا کنید، سفرنامه مسافران را ورق بزنید. در دفتر سفر مسافران حتماً رد پای قشم را پیدا می‌کنید که با تور قشم به قشم سفرکرده باشند. در قشم کنار ساحل چند ساعتی را با ماهیگیری وقت گذرنده‌اند. طعم غذاهای جنوبی را از رستوران‌های کناردریا چشیده‌اند.

رزرو تور قشم

تور قشم را از کجا رزرو کنیم؟ جواب این سؤال را از علی‌بابا پیدا کنید. در سایت علی‌بابا در چند دقیقه، فقط با سه کلیک رزرو تور قشم را رزرو کنید. شاید الان بپرسید که چطور از علی‌بابا رزرو تور قشم را انجام دهید. در صفحه اصلی وارد قسمت تور شوید. از قسمت تور، تور قشم را انتخاب کنید. قسمت سخت‌کار انتخاب بین تور قشم است. بعد از انتخاب تور قشم اطاعات مسافر را وارد کنید. پایان کار رسید نهایی تور قشم را تا روز سفر نگه دارید. چمدانتان برای سفر به قشم آماده است؟

انواع تور قشم

در قشم طبیعت‌گردی می‌کنید یا راه ماجراجویانه را پیش می‌گیرید از در‌ها و کوه‌های قشم بالا می‌روید. تور قشم انواع مختلفی همچون (ماه‌عسل، طبیعت‌گردی، کمپینگ) است. البته آب‌وهوای قشم در زمانی که به قشم سفر می‌کنید. انتخاب را تور قشم محدود می‌کنند. اگر در زمستان به قشم سفر کنید، انتخاب تور قشم طبیعت‌گردی گزینه مناسبی برای سفر نیست.

تور دبی

 

قیمت تور قشم

قیمت تور قشم تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است. طول مدت تور قشم، محل اقامت قشم (نوع هتل در قشم)، خدمات جانبی تور قشم (راهنما، تور لیدر) وسیله سفر (هواپیما، اتوبوس و قطار) در تعیین قیمت تور قشم تأثیرگذار است.

دبی، شهر کویری

دبی شهر برج خلیفه و بزرگ‌ترین فواره موزیکال دنیا است. دبی یکی از شهر‌های امارت متحد عربی به شمار می‌رود. اما پایتخت امارت متحد عربی نیست. ابوضی پایتخت این کشور است. بسیاری از گردشگران برای تماشای معماری فوق‌العاده زیبا و ساختمان‌های آسمان‌خراش به دبی می‌آیند. البته عده دیگری از مسافران سرنخی از آرامش را دبی پیدا می‌کنند. در کویر و سواحل آرام غرق می‌شوند. دبی در طی سال‌ها تغییرات زیادی کرده است. اما هنوز زد پای از گذشته را در تفریحات سافاری در صحرا و قایق‌سواری در دریا را پیدا کرد.

درخواست ویزا دبی

ویزا مجوز ورود به کشور‌های مختلف است، بسیار از کشورها برای مسافران خارجی که تابعیت آن کشور را ندارد، اجازه ورود بدون ویزا را نمی‌دهد. کشور دبی از این قاعده مستثنی نیست قبل از رزرو تور دبی باید درخواست ویزا بدهید. ویزای دبی انواع مختلفی دارد. برای سفر به دبی باید ویزای توریستی بدهید. برای درخواست ویزا دبی نیازی به مراجعه حضوری ندارید، در سایت علی‌بابا کمتر از 10 دقیقه درخواست ویزا را ثبت کنید. احتمالا الان می‌پرسید، چطور ممکن است؟ در ادامه مفصل درباره درخواست ویزا دبی صحبت می‌کنم.

تور قشم از علی بابا

دریافت ویزا از سایت اینترنتی

علی‌بابا خدمات زیادی را به هم‌سفران سفر ارائه می‌دهد، یکی از این خدمات ویزای سفر است. برای دریافت ویزا از سایت علی‌بابا کمک بگیرید. در صفحه اصلی سایت وارد ویزای سفر شوید. در قسمت درخواست ویزا کشور مقصد، دبی را انتخاب کنید. ویزای دبی برای 10 روزه، 30 روزه و 60 روزه صادر می‌شود. بعد از ثبت درخواست ویزا دبی علی‌بابا برای تکمیل فرایند خرید با شما تماس می‌گیرد. بعد از پایان سه تا هفت روز کاری ویزا از طرف علی‌بابا برای شما ایمیل می‌شود.

تور ارزان دبی

برای رزرو تور ارزان در سایت علی‌بابا بعد از ورود به سایت در صفحه اصلی روی تور دبی کلیک کنید. بعد از جست‌وجو تور دبی علی‌بابا پیشنهادهای برای تور دبی دارد. پیشنهاد علی‌بابا درمورد تور دبی گوش دهید. صدای علی‌بابا را در مورد تور ارزان دبی می‌شنوید؟ علی‌بابا می‌گوید که در قسمت پیشنهاد تور دبی، تور دبی را بر اساس قیمت مرتب کنید. بعد از مرتب‌کردن تور دبی بر اساس قیمت، ارزان‌ترین تور دبی را پیدا کنید.

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی بستگی به عوامل مختلفی همچون (نوع ایرلاین، مدت سفر، کیفیت هتل و خدمات تور دبی) دارد. بهتر است برای اطلاع از قیمت تور دبی در سایت علی‌بابا در قسمت تور دبی، تاریخ رفت‌وبرگشت را وارد کنید. بعد از اینکه قیمت تور دبی را دیدید، درباره رزرو تور دبی تصمیم بگیرید.

سفر به قشم یا دبی؟

در ابتدا قرار بود که باعجله برنامه سفر را برنامه‌ریزی نکنیم. اول به قشم رفتیم، درباره رزرو تور قشم در سایت علی‌بابا حرف زدیم. بعد از آن سر از کویر آرام دبی سر در آوردیم، درباره تور دبی صحبت کردیم. اکنون نوبت شما است برای تعطیلات تور قشم یا تور دبی را انتخاب می‌کنید؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  22  =  23