پیشتازی پرداخت الکترونیک پاسارگاد در تعداد کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار

بررسی ها نشان می دهد پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سهم 20 درصدی، بیشترین سهم از بازار کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در دی ماه سال جاری را در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بررسی سهم هر یک از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت از ابزارهای پذیرش تراکنش دار نشان می دهد که بیشترین بازار کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در اختیار شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است. سهم این شرکت از ابزار کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در دی ماه به 20،54 درصد رسید.
سپ با اختصاص 14،79 درصد از سهم این ابزارهای تراکنش دار در رتبه دوم ایستاد و جایگاه سوم به کارت اعتباری ایران کیش با سهم 11،5 درصدی رسید. شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان با 11,23 درصد و به پرداخت ملت با 11,02 درصد با اختلاف کمی نسبت به مقام سوم، به رتبه های چهارم و پنجم دست یافتند.
اما در دی ماه کمترین سهم از تعداد کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار با 0.57 درصد به شرکت الکترونیک کارت دماوند تعلق داشت. شرکت های فراپردازان آروند امید، پرداخت الکترونیک سپهر و فن آواکارت به ترتیب با در اختیار داشتن سهم 2،93 درصد، 3،14 درصد و 3،92 درصد از کم سهم ترین های این ابزار تراکنش دار در دی ماه بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2