سنگاپور فعالیت ارزهای دیجیتال را محدود می کند

رئیس اداره پولی سنگاپور (SMA) گفت که این نهاد می‌تواند محدودیت‌هایی را برای مشارکت افراد در بازار ارزهای دیجیتال در نظر بگیرد و همچنین قوانین محدودکننده‌ای در زمینه معاملات مارجین اعمال کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سنگاپور محدودیت‌هایی برای مشارکت افراد در بازار ارزهای دیجیتال در نظر خواهد گرفت.

ثارمان شانموگاراتنام، رئیس اداره پولی سنگاپور (SMA) در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در مورد محدودیت‌های آتی در پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها و دارایی‌های پر ریسک گفت که این نهاد می‌تواند محدودیت‌هایی را برای مشارکت افراد در بازار ارزهای دیجیتال در نظر بگیرد و همچنین قوانین محدودکننده‌ای در زمینه معاملات مارجین اعمال کند.

همچنین وزیر ارشد و وزیر مسئول اداره مالی سنگاپور (MAS) نیز گفته که در حال بررسی اقدامات جدیدی است که حفاظت بیشتری را برای شرکت‌کنندگان خرده‌فروش در بازار رمزارزها ارائه کند.

شانموگاراتنام همچنین به نمایندگان پارلمان گفت که طی ۵ سال گذشته، سنگاپور به‌طور مداوم سیاستی برای محدود کردن شهروندان در تراکنش‌های رمزارزها، ممنوعیت تبلیغات خدمات و نصب دستگاه‌های خودپرداز این دارایی‌ها در مکان‌های عمومی را دنبال کرده است.

گفتنی است که سنگاپور یکی از کشورهای دوستدار ارزهای دیجیتال است، اما مقامات این کشور به‌طور مداوم گفته‌اند که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برای همه مناسب نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  60