بانک مشترک ایران و ونزوئلا راه اندازی شد

همت برای ساختن دنیای جدید

ایبنا – بانک مشترک ایران و ونزوئلا لحظاتی پیش با حضور روسای جمهوری ایران و ونزوئلا راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

رییس جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه در مراسم افتتاح بانک مشترک ایران و ونزوئلا در تهران با بیان اینکه اندیشه خودخواهی، توسعه طلبی و امپریالیستی به تاریخ پیوسته است، گفت: افتتاح بانک مشترک ایران و ونزوئلا نشانه همت برای ساختن دنیای جدید است.
به گزارش ایرنا، لحظاتی پیش با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران و هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا بانک مشترک دو کشور در تهران افتتاح شد.
احمدی نژاد در این مراسم گفت: ما امیدوار و مصمم به ساختن آینده ای روشن هستیم اما کسانی که موجب ظلم و تجاوز و فشارهای سنگین به جامعه بشری بودند، مایوس تر از گذشته هستند.
وی ادامه داد: اندیشه های مذکور نمی تواند مرده لیبرالیسم را زنده کند زیرا که آنها بر اساس تنفر ، خودخواهی و استکبار پایه گذاری شده بودند و مرگ آنها حتمی است و آنچه باقی می ماند عشق و محبت و برادری و دلسوزی است.
احمدی نژاد اظهار داشت : افتتاح بانک مشترک ایران و ونزوئلا به ظاهر افتتاح یک بانک است که بسیار ارزشمند و اثرگذار است اما در حقیقت نشان دهنده یک همت بلند برای ساختن دنیایی جدید و نشانه امید و حرکت و پیروزی است.
رییس جمهور از وزرای امور اقتصادی و دارایی ، خارجه و همه کسانی که در راه اندازی بانک مشترک ایران و ونزوئلا تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد. 50درصد سرمایه اولیه این بانک از سوی ایران و 50درصد دیگر از سوی کشور ونزوئلا تامین خواهد شد.
گفتنی است در مراسم افتتاح بانک مشترک، وزرای اقتصاد و خارجه ایران نیز حضور داشتند
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  4  =  8