آمادگی شعب بانک ملت برای صدور زائرکارت

ایبنا – تمامی شعب بانک ملت برای صدور زائرکارت، آمادگی کامل دارند و این کارت‌ها در اسرع وقت برای متقاضیان اعزام به خانه خدا صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازروابط عمومی بانک ملت این بانک در راستای توسعه فرهنگ استفاده از پول الکترونیک، کاهش خطرات استفاده از پول فیزیکی و تسهیل امور بانکی زائران بیت‌ا… الحرام، به طراحی و ارائه‌ کارت الکترونیک ویژه‌ای با عنوان «زائرکارت ملت» اقدام کرده که مورد استقبال مسوولان سازمان حج و زیارت و متقاضیان اعزام به سفر به خانه خدا قرار گرفته است.


بر اساس این گزارش، تاکنون برای تعداد قابل‌توجهی از مشرف‌شدگان به حج، زائرکارت ملت صادر شده و بدین ترتیب وجه مورد نیاز آنان از طریق خودپردازهای منصوب در شهرهای مکه، مدینه و جده تامین شده است. بر این اساس، نمایندگانی از بانک ملت نیز در کاروان‌های مکه و مدینه مستقر هستند تا به محض بروز هرگونه مشکل، بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام کنند. این گزارش حاکی است، بانک ملت با بهره‌گیری از فناوری و دانش‌ روز، با همکاری بانک الریاض عربستان، زائرکارت را طراحی کرده است که دارنده این کارت می‌تواند بدون محدودیت زمانی، از تمامی پایانه‌های خود‌پرداز در شهرهای مکه و مدینه و جده پول نقد دریافت کند.
بی‌نیازی به حمل وجه نقد، بالا بودن امنیت در نگهداری پول، سهولت در تبدیل ارز و استفاده از اسکناس معتبر، جلوگیری از اتلاف وقت، نبود محدودیت برای استفاده از کارت‌ها در تمامی ساعات شبانه روز و ایام هفته و دریافت مانده کارت پس از بازگشت به ایران از جمله ویژگی‌های زائرکارت ملت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9