ایجاد شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیل به منظور آرامش خاطر مردم

ایبنا – رئیس اداره روابط عمومی وبازاریابی بانک سپه گفت: باز بودن بیش از 22 شعبه بانک سپه در ایام تعطیلات اخیر که بر اثر آلودگی هوا و بدون پیش بینی قبلی صورت گرفت باعث آرامش خاطر مشتریان و هم وطنان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محسن دارایی با بیان این مطلب افزود : علی رغم عدم پیش بینی و بی مقدمه بودن تعطیلات اخیر بانک سپه بنا بر تجربه گذشته، در کمترین زمان ممکن شعب اصلی خود را آماده ارائه خدمت به همه مشتریان و هم وطنان کرد تا در تعطیلات با مشکلی مواجه نشوند.
وی افزود: بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی همواره مشتری مداری و توجه به نیازها و خواسته های مشتریان را سرلوحه فعالیتهاو برنامه ریزی های خود قرار داده و خواهد داد.
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه با اشاره به تجربه تعطیلات سال نو گفت : برای اولین بار در سیستم بانکی کشور، تمام شعب بانک در تمام ایام تعطیلات نوروز و با هدف جلب رضایت مشتریان و مردم باز بود.
وی افزود : این اقدام بی سابقه بانک سپه باعث شد تا مشتریان و مردم عزیز کشورمان با آسودگی خاطر تعطیلات را سپری کنند و مشکلی به جهت انجام امور پولی ومالی خود نداشته باشند.
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک در ادامه با اشاره به تلاش این بانک در تحقق اهداف کلان اقتصادی گفت : توزیع سود سهام عدالت یکی از اقدامات ارزشمند و همه جانبه بانک سپه برای تحقق اهداف و برنامه های کلان دولت بود.
وی افزود: بانک سپه در مرحله اول با بسیج تمام امکانات و منابع سود سهام عدالت نزدیک به 5 میلیون نفر از سهامداران را توزیع کرد.
وی با بیان اینکه درمرحله اول بانک سپه نزدیک به 1800 میلیارد ریال سود سهام عدالت توزیع کرد، افزود:بانک سپه در مجموع بیش از 2500میلیارد ریال سود سهام عدالت توزیع کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =