برندگان کرمانشاهی از بانک تجارت پژو ۲۰۶ گرفتند

ایبنا – طی مراسمی با حضور آقای دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت و نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ،جوایز حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت به برندگان این استان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم 19 نفر از برندگان خودروی 206 اس دی در بیست و نهمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه جوایز خود را دریافت کردند .

آقای دولتی طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای قرض الحسنه در دین مبین اسلام گفت : بانک تجارت از محل سپرده های هموطنان در حساب های پس انداز قرض الحسنه به بیش از هجده هزار نفر از زوج های جوان استان کرمانشاه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است .

وی افزود : امیدواریم در دوره های آتی نیز با جوایزی ارزنده تر قدردان نیات خیر سپرده گذاران قرض الحسنه باشیم . بسیاری از هموطنان با تسهیلات قرض الحسنه بانک مشکلات مالی خود را مرتفع می کنند و مسلماً پاداش این کار ارزشمند در درجه اول متوجه سپرده گذاران در این حساب ها است .

در بخش دیگری از این مراسم دکتر امینی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از سایر نمایندگان این استان از مساعدت بانک تجارت در حمایت از بخش های مختلف اقتصادی استان خصوصاً رعایت کامل اصول طرح تکریم مشتریان در واحدهای زیر مجموعه این بانک قدردانی کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =