سرپرست سازمان هواپیمایی و مدیر عامل کاسپین امروز در مجلس حضور می‌یابند

ایبنا – مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین به همراه سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ظهر امروز برای پاسخگویی به سؤلات نمایندگان در مجلس حضور می‌یابند‌.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در پی سقوط هواپیمای توپولف و جان باختن 168 نفر مسافران این هواپیما، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به همراه عده‌ای دیگر از مسئولان و مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین، ظهر امروز برای ارایه پاره‌ای از توضیحات پیرامون سقوط توپولوف 154 در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.
حسن خداوردی مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین صبح امروز در مراسم خاک سپاری جان‌باختگان باند پرواز (کرو) هواپیمای توپولوف 154 مسیر تهران – ایروان، که چهارشنبه هفته گذشته در نزدیکی شهرستان قزوین دچار سانحه شده بود، شرکت کرد.
این گزارش حاکی است هواپیمای توپولوف به شماره پرواز 7908‌ ، تنها 16 دقیقه پس از برخاستن در منطقه روستای جنت آباد استان قزوین دچار سانحه شد .
این هواپیما پرواز خود را در ساعت 11:33 ‌روز چهارشنبه از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز کرده بود که در 75 مایلی فرودگاه امام خمینی، در ساعت 11:50 دقیقه از صفحه رادار محو شد و این در حالی است که تا آن زمان تحت پوشش سه سیستم رادار بوده است.
به گفته احمد مجیدی، رئیس کارگروه ویژه بررسی سانحه سقوط توپولوف، خلبان پرواز در آخرین مکالمات خود به فرودگاه اعلام کرده بود که پرواز بدون هیچ مشکلی انجام شده است و با کادر رادار فرودگاه خداحافظی کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  4  =