کارمندان صاحب گوشی هوشمند می‌شوند

ایبنا – شرکت ال‌جی از تولید گوشی هوشمند جدیدی با نام GW600 خبر داده است که با سیستم‌عامل ویندوزموبایل 1/6، امکانات کاملی را برای کاربران تجاری و اداری ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از موبایل‌برن، این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به صورت مستقیم فایل‌های تصویری را روی اینترنت منتشر کرده و از خدمات مختلف شرکت مخابراتی AT&T در آمریکا پشتیبانی کند.
گوشی هوشمند GW600 به صفحه‌کلید نیمه-QWERTY مجهز شده است و بر این اساس، روی هر یک کلید آن دو حرف قرار دارد. کاربران برای تایپ کلمات با این صفحه کلید بسیار راحت خواهند بود و برای تایپ هر یک از حروف مورد نظر خود روی صفحه‌کلید، می‌توانند سمت چپ یا راست دکمه مورد نظر را فشار دهند تا حرف مورد نظر تایپ شود.
از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی می‌توان به نمایشگر لمسی بزرگ با سیستم‌ هدایتگر آسان و حساس به تماس‌های انگشت دست اشاره کرد.
این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه بی‌سیم Wi-Fi را دارد و شامل گیرنده ماهواره‌ای GPS، دوربین 3 مگاپیکسلی، ورودی کارت حافظه microSD و فناوری ارتباطی بلوتوث می‌شود. هنوز قیمت و زمان دقیق ورود این گوشی به بازار مشخص نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2