بررسی صدور مجوز روزانه طرح ترافیک

ایبنا – وضعیت صدور مجوز روزانه طرح ترافیک پس از پیاده سازی نظام مکانیزه کنترل محدوده طرح ترافیک در معاونت ترافیک شهرداری بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر شهرداری تهران در حال پیاده سازی نظام مکانیزاسیون در حوزه طرح ترافیک و کنترل محدوده است بر همین اساس نمی توان تا اتمام این طرح راجع به اعتبار مجوزهای طرح ترافیک تصمیم گیری کرد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره تغییر ساختار کنترل محدوده طرح ترافیک افزود: به دلیل اینکه ساختار طرح ترافیک مکانیزه می شود در نتیجه باید ساختار آرم نیز تغییراتی کند. بر همین اساس ممکن است این تغییرات منجر به صدور آرمهای روزانه، هفتگی یا نا محدود شود.

شهرداری تهران چندی پیش طی نامه ای از شورایعالی ترافیک درخواست کرده بود تا بتواند با صدور آرم روزانه یا مدت محدود طرح ترافیک برای شهروندانی که به صورت مقطعی نیاز به طرح دارند به آنان خدمت رسانی کند.

تشکری هاشمی درباره این نامه گفت: شهرداری پس از بررسی و کارشناسی، نتایج بررسیها را در اختیار شورایعالی ترافیک قرار می دهد و در صورت تصویب این طرح به اجرا در می آید و مجوزهای طرح ترافیک محدود صادر می شود. در حقیقت صدور مجوزهای روزانه منوط به تأیید شورای عالی ترافیک است.

این در حالی است که دبیرخانه شورایعالی ترافیک اعلام می کند سهمیه مجوز طرح ترافیک ۹۰ هزار عدد است که تمامی آن در اختیار شهرداری قرار گرفته و شش هزار طرح نیز مازاد بر سهمیه ۹۰ هزاری در نظر گرفته شده است. اما برای صدور طرح ترافیک روزانه باید بررسی و کارشناسی بیشتری صورت گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10