توسعه لیزینگ الکترونیک در ایران یک ضرورت است

رحمانی در گفتگو با بانکداری الکترونیک:

ایبنا – مدیرعامل سابق شرکت بورس معتقد است، توسعه لیزینگ الکترونیک در ایران یک ضرورت است که باید از طریق بسترسازی حقوقی ومقرراتی تبدیل به الزام شود.

علی رحمانی ،مدیرعامل سابق شرکت بورس ، در گفتگو  با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک گفت: در سایر کشورها بحث استفاه از فناوری اطلاعات در لیزینگ  به عنوان موضوع روز مطرح است ،حتی اخیرا موسسه بزرگ kpmg ،موسسه آمریکایی که از تحقیقات دررشته لیزینگ حمایت می کند، یک تحقیقی را به سفارش بنیاد لیزینگ ومالی انجام داده است وبررسی کرده که چه الزاماتی د ر خصوص لیزینگ الکترونیک وجوددارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در ایران هنوز در ابتدای راه هستیم، عنوان کرد:زیرا لیزینگ یکسری بسترهای حقوقی ومقرراتی می خواهد که باید تامین شود.

رحمانی افزود: در حال حاضر بعضی خدمات مثل دریافت تقاضای مستاجر از طریق این سیستم صورت می گیرد همچنین برخی شرکتهای لیزینگ اقساط را به صورت الکترونیکی به مشتریان یادآوری می کنندیا تاییدیه برای مشتری می فرستند.

رحمانی بابیان اینکه چهارچوب مشخصی برای لیزینگ الکترونیک در ایران تعریف نشده است ،اظهار اشت:تعدادی از شرکت های لیزینگ  ارایه خدمات الکترونیکی را اغاز کرده اند اما این امر باید توسعه یابد وکانون شرکت های لیزینگ هم بتواند وارد این مقوله شود وبسترسازی لازم صورت گیرد.

وی گسترش کانالهای توزیع ، بازاریابی، سرعت کاروکاهش هزینه راازمزایای لیزینگ الکترونیک دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  ⁄  13  =