توکیو صنعتی‌ترین شهر جهان شد

ایبنا – بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی شهرهای صنعتی جهان، توکیو به عنوان صنعتی‌ترین شهر جهان بین 25 شهر صنعتی دنیا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از بین 500 شرکت برتر دنیا، توکیو 51 شرکت برتر جهان با درآمد بیش از 2237 میلیارد دلار را در خود جای داده است و به عنوان صنعتی ترین شهر دنیا معرفی شد.
بر اساس رده بندی جدید فورچون، پاریس با میزبانی 27 شرکت برتر دنیا و 1399 میلیارد دلار درآمد در رتبه دوم و پکن با میزبانی 26 شرکت برتر و درآمد 1361 میلیارد دلاری در رتبه سوم صنعتی ترین شهرهای دنیا جای گرفتند.
این گزارش حاکی است، نیویورک 18 شرکت برتر دنیا با 869 میلیارد دلار درآمد را در خود جای داده است و در رتبه چهارمین شهر صنعتی دنیا قرار گرفت.
به گزارش فارس، لندن با میزبانی 15 شرکت، سئول 11 شرکت و مادرید 9 شرکت به ترتیب در رتبه های پنجم تا هفتم قرار دارند و شهرهای تورنتو، زوریخ، اوزاکا، مسکو و مونیخ با میزبانی 7 شرکت بتر جهان در رتبه یکسان هشتم جای گرفتند.
بر اساس این گزارش، رتبه نهم صنعتی ترین شهر جهان به بوستون آمریکا با میزبانی 6 شرکت برتر جهان تعلق گرفت و شهرهای بمبئی، آتلانتا و آمستردام با میزبانی 5 شرکت در رتبه دهم قرار دارند.
فورچون رتبه یازدهم صنعتی ترین شهرهای جهان را به 9 شهر شانگهای، استکهلم، کالگاری، تایپه، ملبورن، ایسن، فرانکفورت، رم و دوسلدورف با میزبانی 4 شرکت اختصاص داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =