بیش از ۲۲هزار برنده بانک تجارت در فارس جوایز خود را گرفتند

ایبنا – مراسم اهدای جوایز بیست و نهمین دوره حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تقربی مدیر بانک تجارت شعب فارس در این مراسم ضمن تبریک به برندگان خوش شانس این بانک اظهار داشت : کسانی که در بانک تجارت اقدام به افتتاح حساب نمودند این فرصت را ایجاد کردند که ما بتوانیم یاری رسان جوانان در آستانه ازدواج آنها باشیم و اقدامات دیگری نیز انجام دهیم .
وی ادامه داد : کل منابع قرض الحسنه بانک تجارت در کشور دوازده هزار و پانصد میلیارد ریال است که در این راستا تعداد کل حسابهای مربوطه سیزده میلیون و سیصد و یازده هزار و ششصد و پنجاه و پنج فقره می باشد .
تقربی اظهار داشت : در بیست و نهمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت هفت میلیون نفر واجد شرایط بودند که چهارصد و دو هزار نفر در سطح کشور برنده شدند . مدیر بانک تجارت شعب فارس ادامه داد : در فارس ششصد و هشتاد و یک هزار و ششصد و چهل و سه فقره سپرده گذاری قرض الحسنه صورت گرفته که رقم مربوط به آن ششصد و هفتاد و پنج میلیارد برآورد شده است .
وی میزان جوایز استان فارس را ده میلیارد و دویست و نود و سه میلیون و هفتصد هزار ریال اعلام کرد و اضافه نمود : مجموع تسهیلات پرداختی از حساب های قرض الحسنه در بانک های تجارت فارس: سی و هشت هزار و هشتصد و شانزده فقره به مبلغ دویست و نود میلیارد و صد و نه میلیون ریال بوده است : تقربی یادآور شد : از رقم اعلام شده سی و دو هزار و نود و هفت فقره تسهیلات ازدواجی معادل دویست و چهل و هشت میلیارد و سیصد و نود میلیون ریال پرداخت شد ، ضمن این که در سایر موارد قرض الحسنه سه هزا رو هشتصد و هشتاد و دو مورد با مبلغ معادل سیزده میلیارد و پنجاه میلیون ریال در سطح استان پرداخت شده است .
گفتنی است سایر موارد قرض الحسنه 59 مورد با مبلغی معادل نه میلیارد و چهارصد و شصت و سه میلیون ریال بوده است . مدیر بانک تجارت شعب فارس در پایان با اشاره به جوایز اهدایی به برندگان فارس تعداد آنها را بیست و دو هزار و ششصد و شصت و دو هزار نفر عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : 51 دستگاه خودرو پژو 206 ، 25 کمک هزینه سفر زیارتی ، 32 کمک هزینه خرید صنایع دستی و بیست و دو هزار و پانصد و پنجاه وچهار فقره جوایز نقدی و غیره از جمله جوایز اهدایی به برندگان استان فارس بوده است . گفتنی است:این مراسم با حضور برخی مسئولان استان فارس و تعدادی از مدیران شعب بانک های فارس و همچنین مشتریان ارزنده و برندگان خوش شانس بانک تجارت برگزار شد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =