استقلال و پرسپولیس سهام دار بانک تات شدند

ایبنا – باشگا‌ه‌های استقلال و پیروزی دارای یک درصد سهام از بانک خصوصی تات شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه خبری استقلال، در پی فعالیت 10 ماهه کارگروه اقتصادی باشگاه استقلال به ریاست علی انصاری رئیس هیئت مدیره برای درآمدزایی باشگاه استقلال و باشگاه های مشابه، پس از بررسی های کارشناسی و با توجه به مصوبه دو باشگاه استقلال و پیروزی این دو باشگاه دارای یک درصد سهام از بانک خصوصی تات شدند که پیش بینی می شود این سرمایه گذاری سالیانه حداقل یک چهارم هزینه های مربوط به دو باشگاه را پوشش دهد. اعتبار این سرمایه گذاری را سازمان تربیت بدنی تقبل کرده است.
گفتنی است بانک تات، هشتمین بانک خصوصی ایران با مدیریت عاملی سید بهاءالدین هاشمی و تایید بانک مرکزی در روز تولد امام رضا (ع) مورخ 8/8/88 افتتاح می‏شود.
بانک تات با مدیریت عاملی سید بهاءالدین هاشمی، سکاندار سابق بانک سرمایه با سرمایه 200 میلیارد تومانی پا به عرصه بانکداری می‏گذارد. تات مخفف تجربه، اعتماد و توسعه است تا نمایشی از تجربه و اعتماد و توسعه را در عرصه بانکداری داشته باشد.
بانک تات، هشتمین بانک خصوصی ایران است و به همین دلیل، مسئولین بانک در نظر دارند با جلب موافقت و تایید بانک مرکزی در روز تولد امام رضا (ع) مورخ 8/8/88 اقدام به افتتاح شعب این بانک کنند.
بر اساس این گزارش، بانک تات در ابتدای حضور خود در عرصه بانکداری به افتتاح حداقل 8 شعبه در استان تهران و یک شعبه در مشهد می‏پردازد. مسئولین این بانک هم چنین در نظر دارند با تاسیس 200 شعبه در تمام استان‏های ایران، حضور خود در عرصه بانکداری کشور را کامل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  17  =