آمادگی بیمه ایران برای رسیدگی به سانحه هواپیمایی آریا

ایبنا – رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران نیم ساعت پس از حادثه برخورد هواپیمایی توپولف شرکت هواپیمایی آریا ، با هماهنگی مسئولین ذیربط درصحنه حادثه حضور یافت و در هنگام انتقال مجروحین به مراکز درمانی اعلام نمود مصدومان را به بهترین بیمارستانها و مراکز موردنظر آنها و یا مسئولان ذیربط انتقال دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سهامیان مقدم با اعلام تحت پوشش بودن سرنشینان هواپیما نزد بیمه ایران تصریح کرد: کلیه سرنشینان این هواپیما تحت پوشش دیه کامل فوت ، نقص عضو و هزینه های پزشکی می باشند. مدیرعامل بیمه ایران در هنگام حضور خود در صحنه حادثه بلافاصله طی گزارشی اطلاعات و تعهدات بیمه ایران را به آقای پرسا بازپرس و همچنین قاضی ویژه پرونده و دادستان اعلام کرد و بی درنگ دستور تشکیل دو کمیته رسیدگی به حادثه در مجتمع خدمات بیمه ای استان خراسان در مشهد وستاد مرکزی درتهران را صادر نمود تا کسانیکه نیازمند کمک و راهنمایی باشند در مشهد به شرکت سهامی بیمه ایران واقع در خیابان مدرس ویا با تلفن 2251996-0511 تماس حاصل نمایند و در تهران با مدیریت بیمه های حمل و نقل بیمه ایران واقع در خیابان سعدی شمالی نرسیده به میدان استقلال (مخبرالدوله) ساختمان حوزه فنی بیمه ایران و یا شماره تلفن 33117074-021 تماس حاصل فرمایند.
وی سپس تصریح کرد: طبق آمار اولیه اعلام شده از سوی مسئولین امر این حادثه 16 کشته و 23 نفر مجروح در پی داشته است و حادثه حدود ساعت 6 بعدازظهر جمعه 2 مرداد به وقوع پیوسته است. سهامیان در بخش پایانی اظهارات خود یادآور شد بدنه هواپیما نزد شرکت بیمه کشور اجاره دهنده هواپیما بیمه می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −  30  =