فروش الکترونیکی بیمه آکسا توسط بیمه معلم

ایبنا – قائم مقام معاونت طرح و توسعه بیمه معلم گفت: در راستای تحقق حاکمیت الکترونیک در بیمه معلم ،فروش بیمه آکسا بصورت الکترونیکی در سال جاری فعال شده است و با امضای پروتکلی با بانک صادرات ، هزینه صدور این بیمه نامه از طریق درگاه پرداخت الکترونیک بانک صادرات قابل دریافت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهندس سید سعید کریمی به خدمات جدید الکترونیک بیمه معلم اشاره کرده و افزود: دریافت اقساط بیمه نامه ها بصورت الکترونیکی از نظر فنی اجرایی شده که امیدواریم از ابتدای نیمه دوم سال 88 بصورت کامل به اجرا درآید. در حال حاضر بیمه گزاران بیمه معلم می توانند از طریق دستگاههای ATMبانک صادرات،سایت بیمه معلم و دستگاه POSمستقر در شعب نسبت به پرداخت اقساط بیمه نامه خود اقدام کنند.
وی یکی از مهمترین طرح های بیمه معلم در جهت تکریم مشتریان و بیمه گزاران را پرداخت وجه خسارت از طریق شعب بانک صادرات به شماره ملی فرد عنوان کرده و اظهار داشت: در بیمه های کشور الگوی سنتی پرداخت خسارت به دو شیوه نقدی و چک اجرا می شود. در بیمه معلم سه الگوی پردخات جدید تعریف شده است . در الگوی اول پرداخت خسارت به بانک صادرات در وجه شماره ملی خسارت دیده پرداخت می شود و فرد خسارت دیده با مراجعه به هر یک از شعب بانک صادرات با ارائه کارت ملی می تواند وجه خسارت خود را دریافت نماید.
قائم مقام معاونت طرح و توسعه بیمه معلم ادامه داد: در این حالت و اجرای این الگو پرداخت خسارت در بیمه معلم بصورت روزانه خواهد بود. این الگو از ابتدای شهریور 88 در کلیه شهب بیمه معلم اجرایی خواهد شد. در الگوی دوم پرداخت خسارت بر مبنای نظر شرکت بیمه در زمان فروش بیمه نامه به گروهی از مشتریان کارت پرداخت خسارت (کارت عضو شبکه شتاب کشور) تحویل می شود که خسارت های وارده در طول بیمه نامه به این کارت واریز می شود.
مهندس کریمی الگوی نهایی پرداخت خسارت بیمه معلم را که در حال بررسی و پیاده سازی است پرداخت خسارت به کارت شتاب بیمه شده عنوان کرده و افزود: هم اکنون این نوع خدمت به دارندگان کارتهای بانک صادرات در حال انجام است.
وی راه اندازی مرکز تماس بیمه معلم و اجرای پروژه گردش الکترونیک مکاتبات سازمانی بیمه معلم را از دیگر برنامه های این شرکت در جهت تکریم بیمه گزاران و افزایش سرعت عملکرد کارکنان بیمه معلم عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1