۴۸ پژو ۲۰۶ سهم اصفهانی ها از جوایز بانک تجارت

ایبنا – با حضور دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت ، جوایز ویژه حسابهای پس انداز قرض الحسنه این بانک دراستان اصفهان به برندگان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت دراین مراسم که با حضور مسئولین استان و جمعی از برندگان این دوره از قرعه کشی همراه بود از نیات خیر سپرده گذاران قرض الحسنه تجلیل بعمل آمد.
دکترداوری دراین مراسم ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه در جامعه را یکی از رسالتهای بانک تجارت عنوان کرد و گفت : جذب منابع قرض الحسنه و ارائه آن بصورت تسهیلات به افراد نیازمند همواره منشأ خیرو برکت برای بانک بوده است.
مدیر عامل بانک تجارت یادآور شد: خوشبختانه استقبال چشمگیر هموطنان در استان اصفهان از سپرده های قرض الحسنه ، رشد21درصدی مانده این سپرده ها را به دنبال داشته و بانک تجارت از محل این منابع بالغ بر 25 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های مختلف ازدواج ، تهیه جهیزیه ، درمان بیماری ، اشتغال و غیره اعطاء نموده است.
دراین گزارش آمده است : طی بیست و نهمین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت 18504 جایزه به هموطنان اصفهانی تعلق گرفت که از این تعداد 48 نفر برنده خودروی 206 صندوقدار بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  3