بیمه ایران برنده تندیس دیموند بلورین سال ۸۸

ایبنا – در نخستین کنفرانس ملی مدیریت نظام توزیع و پخش سال 1388 جایزه تندیس دیموند بلورین به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم که باحضور جمع کثیری از مدیران و مسئولان سازمان های تولیدی، توزیع کننده و پخش کننده برگزار گردید ابتدا برنامه مدیریت نظام توزیع و پخش معرفی و اعلام گردید و پس از سخنرانی های افتتاحیه مراسم توزیع جوائز و تندیس و لوح تقدیر برگزار شد.


این جوائز به منظور تقدیر از سازمانهای تولیدی و خدماتی در مدیریت نظام توزیع و پخش اهدا شد و در بین سازمانهای خدماتی بیمه ایران بعنوان بهترین شرکت بیمه کشور در زمینه توزیع و تولید خدمات بیمه مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس دیموند بلورین سال 1388 به این شرکت تعلق گرفت و سیاوش سعیدیان عضو هیأت مدیره و معاون فنی بیمه ایران به نمایندگی از این شرکت جایزه بیمه ایران را دریافت نمود.
بنابراین گزارش بیمه ایران با دارا بودن بیش از 200 شعبه و 4500 نمایندگی شبکه فروش و ارائه طرح های جدید خدمات بیمه از جمله فروش اینترنتی بیمه نامه، اجرای طرح پرداخت خسارت سیار و طرح پرداخت خسارت آتش سوزی در صحنه حادثه و جذب بیش از نیمی از بیمه کشور بعنوان مهمترین و بزرگترین بیمه کشور از سال 1314 مشغول ارائه خدمات به هم میهنان می باشد. بیمه ایران در سال گذشته نیز موفق به دریافت جایزه طلایی آرک 2008 اروپا گردیده بود که از سوی سازمانهای جهانی بواسطه ارائه خدمات با کیفیت برتر به این شرکت اهدا گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  +    =  68