اهدای جوایز حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت در استان گیلان

ایبنا – 18 برنده گیلانی خودروی 206 اس دی در استان گیلان جوایز خود را از بانک تجارت دریافت کردند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : در مراسمی که با حضور سیدحسن سلطانی عضو هیات مدیره این بانک و جمعی از مقامات و مسئولین استان برگزار شد ، عضو هیات مدیره بانک تجارت در سخنانی با اشاره به جایگاه قرض الحسنه در اسلام گفت : درآیات قرآن و احادیث ائمه معصومین به دفعات از ارزش های معنوی قرض الحسنه یادشده و امت اسلامی به انجام این کار خیر تشویق و سفارش شده اند . خوشبختانه هموطنان عزیز و افراد خیر با رویکرد کمک به هموطنان نیازمند خود طی سالهای گذشته استقبال قابل توجهی از سپرده گذاری در حسابهای قرض الحسنه داشته اند .
سلطانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خصوصی شدن بانک تجارت یاد آور شد: خصوصی سازی فرصت جدیدی را برای خدمتگزاری بیشتر در اختیار بانک تجارت قرارداده است . با این رویکرد مجموعه مدیران و کارکنان بانک همه سعی و تلاش خود را درمسیر ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان و سهامداران بانک قرار داده اند .
شایان ذکراست از محل سپرده های مردم بیش از 61 میلیارد ریال تسهیلات جهت تامین هزینه ازدواج ، درمان بیماری ، تامین مسکن و … در استان گیلان به هموطنان اعطا شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  ⁄    =  31