برگزاری اولین دوره آموزشی بازاریابی تخصصی در بانک سپه

ایبنا – اولین دوره آموزشی بازاریابی تخصصی ویژه کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و بازاریابی مناطق، از تاریخ 3 تا 7 مرداد ماه سالجاری در مجتمع آموزشی اوشان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سپه ، مدرس این دوره آموزشی، آقای جلالی رئیس اداره آموزش بود که با تاکید بر اهمیت و نقش بازاریابی در تحقق اهداف سازمانی، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و بازاریابی مناطق مختلف بانک را با تعریف بازاریابی، انواع آن و… آشنا نمود و در ادامه، به تشریح انواع استراتژیها و نحوه تدوین استراتژیهای خاص بازاریابی پرداخت.
در پایان دوره مذکور ، آزمون های بازاریابی و تشریفات برگزار و شرکت کنندگان این دوره، معلومات و آموخته های خود را به بوته سنجش و آزمایش درآوردند.
بنابراین گزارش، دیدار با آقای دکتر قنبری مدیرعامل بانک، نشست و گفت وگوی صمیمانه با ایشان و همچنین تقدیر از روابط عمومی های برتر از دیگر برنامه های این دوره آموزشی بود.
در روز هشتم مرداد ماه سالجاری نیز سمینار روابط عمومی و بازاریابی برگزار شد و طی آن آقایان جوادی مدیرامور خدمات و پشتیبانی، صباغی مدیر امور استانها، پرتو افکنان رئیس اداره تسهیلات، به طرح نکاتی در خصوص بحث بازاریابی و اهمیت آن و نیز ارائه راهکار به منظور رفع مشکلات موجود پرداختند.
سمینار مذکور در قالب جلسه پرسش و پاسخ و طرح مشکلات از سوی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و بازاریابی مناطق و ارائه پاسخهای لازم توسط آقایان دارایی، کلایه، قربانی و اسکندری مسئولان اداره روابط عمومی و بازاریابی به پایان رسید.
گفتنی است، برگزاری مسابقات پرتاب دارت و تیراندازی با اسلحه از دیگر برنامه های دوره و سمینار آموزشی مذکور بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =