۵ اولویت وزارت نیرو در دولت دهم

ایبنا – معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با برشمردن 5 اولویت برای وزارت نیرو در دولت دهم، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اول به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدرضا عطارزاده گفت: وزیر آینده نیرو باید محور اصلی فعالیت خود در حوزره آب را انجام حرکت گسترده برای تکمیل پروژه های نیمه تمام وزارت نیرو قرار دهد چراکه این امر کار مدیریت منابع آبی را سهل تر می کند.

معاون وزیر نیرو در امورآب و آبفا افزود: وزیر نیرو در دولت دهم باید از بسترهای مختلفی خصوصا تامین منابع مالی بتواند پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند، ضمن اینکه موضوع اصلاح شبکه های آبیاری و زهکشی و تعامل با وزارت جهاد کشاورزی برای ارتقا بهره وری در حوزره آب را در دستور کار قرار دهد.

وی از جمله دیگر اولویتهای مورد تاکید برای وزارت نیرو در دولت دهم را مدیریت ابرها دانست و تصریح کرد: این موضوع یکی از مباحث جدیدی است که به دلیل خشکسالی سالهای گذشته مورد تاکید قرار گرفته و باید توسعه یابد.

عطارزاده تامین منابع مالی جدید برای احداث شبکه های فاضلاب کشور را از دیگر اولویتها ذکر کرد و گفت: این امر علاوه بر ایجاد منابع آب جدید که از پساب فاضلابها بدست می آید، بهداشت کشور را نیز توسعه می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  14