سرعت گردش پول را افزایش دهید

ایبنا – مدیرعامل بانک ملی با اشاره به اینکه سرعت گردش پول در بانک پایین است و اگر مطالبات معوق وصول شود می توان بسیاری از نیازهای جامعه را پاسخ داد، بر لزوم افزایش سرعت گردش پول تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بینا،محمودرضا خاوری، افزود: برای پیشرفت نیاز به تحرک و ابتکار عمل توام با تفکر نیاز است و در بانک ملی نعمت های زیادی وجود دارد که از جمله این نعمت ها نیروی انسانی توانا و دلسوز است.
وی با اشاره به بحران مالی غرب، گفت: بانک ها در واقع پایگاه امنیت هر کشور هستند و می توانند تحول آفرین و ضامن امنیت و رفاه باشند لذا اولین کشوری که در بحران مالی غرب صدمه دید آمریکا بود.

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه اقتصاد کشور ما بانک محور است، گفت: برای سیستم بانکی کشور مایه افتخار است که با اتکا به کارکنان پاکدامن و صدیق خود تامین منابع چهار برنامه اقتصادی کشور را برعهده گرفته است.
خاوری با بیان اینکه باید با تلاش و برنامه ریزی به گونه ای اقدام کرد که جلوی گذشتگان و آیندگان سرافراز باشیم، گفت: خوشبختانه مطالبات معوق بانک شناسایی شده که لازم است تاثیر آن در مدیریت های مالی نمایان گردد.
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف نیاز به همکاری و تلاش همه کارکنان داریم تا بتوانیم خدمت رسانی خوبی به مردم داشته باشیم، بر سه اصل تلاش، برنامه ریزی و تدبیر تاکید کرد و افزود: برنامه یکساله بانک محورهای مختلفی دارد که برای متحول کردن بانک لازم است وضعیت منابع و مصازف ساماندهی گردد.
رییس هیات مدیره بانک ملی با بیان اینکه باید ظرف یک دوره سه ساله سهم واقعی خود را در بازار پیدا کنیم، گفت: وظیفه داریم منابع مالی واحدهای در حال فعالیت را تامین کنیم تا به رشد بالنده خود برسند و سطح اشتغال موجود حفظ شود هرچند با تکمیل واحدهای نیمه تمام می توان به افزایش سطح اشتغال کمک کرد.
خاوری با اشاره به اینکه یک متصدی امور بانکی باید بداند فعالیت های روزانه اش چه تاثیری بر اقتصاد کشور دارد، گفت: همه کارمندان باید به برنامه های اقتصادی کشور آگاه باشند و قانون بودجه، تعهدات و تکالیف بانک را بشناسند.
وی ادامه داد: باید شعبه را به کارگاه آموزشی تبدیل کرد تا همه همکاران مسئولیت پذیر و نظم پذیر شوند چون اگر آگاهی وجود داشته باشد نظم نیز به راحتی پذیرفته می شود.
مدیرعامل بانک ملی با اشاره به خصوصی شدن سه بانک بزرگ دولتی، بازار را رقابتی خواند و گفت: اصل سرعت در اجرای عملیات بانکی در کنار دو اصل صحت و سلامت همواره باید مدنظر قرار گیرد.
خاوری علاوه بر افزایش سپرده ها، بر جلب رضایتمندی مردم تاکید کردو وی در پایان به راه اندازی قرض الحسنه پس انداز و پس انداز ملی اشاره کرد و گفت: این طرح برای ساماندهی منابع قرض الحسنه پس انداز راه اندازی شده و لازم است همه از مزایای آن آگاه شوند.
براساس این گزارش بهمن خادم رییس اداره امور شعب مرکز تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال 1387 و چهار ماهه اول سال جاری به تشریح فعالیت های انجام شده در این اداره پرداخت.
وی در بخشی از سخنان خود از رشد 44/4 درصدی این اداره در چهار گروه اصلی سپرده ها در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: این میزان 4/4 درصد از هدف اعلام شده بالاتر بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −    =  66