متکدیان پایتخت جمع آوری می شوند

ایبنا – سخنگوی شهرداری تهران گفت: با هماهنگی با پلیس، طرح جمع آوری متکدیان، هفته آینده اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ایازی در نشست خبری افزود: بعد از جمع آوری متکدیان، متاسفانه آنان به شکل دیگری حضور می یابند که باید دستگاههای مربوط برای ساماندهی این متکدیان تمهیدات ویژه ای بیندیشند.

وی گفت: متکدیانی که از اتباع بیگانه هستند نیز بعد از جمع آوری از کشور طرد می شوند.

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط 4 بی آر تی در خیابان ولیعصر گفت:با راه اندازی این خط،سرعت انتقال مسافران ازتجریش تا میدان راه آهن به یک ساعت کاهش می یابد.

ایازی افزود: برای جلوگیری از راهبندان در هنگام احداث خط 4 ، تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده اما فقط مشکل تردد و ترافیک از چهارراه پارک وی تا میدان تجریش به علت عرض کم معبر است؛ که کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند.

وی گفت: احتمالا برای جلوگیری از ترافیک در این مسیر، خیابان در محدوده تجریش یا چهارراه پارک وی یک طرفه خواهد شد و شهروندان از خیابان شریعتی، به عنوان خیابان موازی استفاده خواهند کرد.

سخنگوی شهرداری تهران ابرازامیدواری کرد: خط 4 اتوبوس های بی آر تی تا قبل از بازگشایی مدارس راه اندازی می شود.

ایازی همچنین درباره انسداد مسیر نواب برای ساخت تونل نواب و پل جوادیه گفت: اجرای یک طرح عمرانی مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود می آورد ؛ اما منفعت این طرح ها در آینده بیشتر از مشکلات مقطعی است.

وی افزود:با راه اندازی تونل توحید و مسیر جوادیه دیگر شاهد ترافیک های طولانی نخواهیم بود و مردم به راحتی مسیر شمال به جنوب و بالعکس را طی خواهند کرد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: براساس روز شمار تونل توحید در آبان امسال به بهره برداری می رسد؛ اما شهرداری در صدد است تا قبل از بازگشایی مدارس این تونل افتتاح شود.
 
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +    =  14