تاکید بررشد کیفی خدمات IT دربانک اقتصاد نوین

طاهری بهبهانی به تشریح برنامه های بانک پرداخت:

ایبنا – مدیر عامل بانک اقتصاد نوین با تاکید براینکه آموزش رشته بانکداری الکترونیک از اهداف اصلی بانک برای پیشبرد برنامه ها است ،عنوان کرد، کیفی سازی خدمات نوین از برنامه های بانک جهت ارتقا خدمات بانکداری الکترونیک خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید احمد طاهری بهبهانی ،مدیر عامل بانک اقتصاد نوین ،طی مراسمی که به مناسبت روزخبرنگار ودر آستانه هشتمین سالگردتاسیس بانک برگزار شد،بر بانکداری الکترونیک تاکید کرد وگفت:بهبود خدمات ورضایت مشتری از اهداف اصلی بانک است بنابراین آموزش رشته بانکداری الکترونیک یکی از اهداف اصلی بانک جهت پیشبرد برنامه هایش می باشد.

در ادامه این مراسم  محمدهاشم بت شکن ،معاون بانک اقتصاد نوین ، با اشاره بر اهمیت بانکداری الکترونیکی اظهار داشت:بانک اقتصاد نوین بستر ITرا به عنوان یک قابلیت اصلی تلقی می کند  وآن را یک بستر رقابتی می داند.

وی افزود: بانک در دوره مدیریت قبلی استراتژی رشد کمی را داشت چه در شعب وچه در سرمایه گذاری در این حوزه، به طوریکه سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه POSوATM صورت گرفت اما اثر بخشی این سرمایه گذاری چندان به نتیجه نرسید، بدین دلیل مدیریت تصمیم گرفت که ابتدا به کیفی سازی بپردازد وسپس کمی سازی را در برنامه های خود قرار دهد.

وی اظهار امیدواری کرد ،باتوجه به برنامه جدید IT که در حال تدوین است به زودی شاهد ارتقاکیفی خدمات الکترونیکی در بانک خواهیم بود.

بنابراین گزارش تلفن‌بانک، اینترنت‌بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک از جمله خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین است که کاربران این خدمات رو به افزایش است.
تعداد کاربران تلفن بانک اقتصادنوین به عنوان یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی در پایان خردادماه 1388 به 221 هزار و 152 نفر رسید که این تعداد در پایان خردادماه سال گذشته 103 هزار و 26 کاربر بوده است که بیش از 214 درصد رشد نشان می‌دهد.
کاربران اینترنت بانک اقتصادنوین نیز در پایان خردادماه امسال با رشد حدود 75 درصدی به 73 هزار و 996 نفر رسید. تعداد کاربران اینترنت بانک اقتصادنوین در پایان خردادماه سال گذشته 41 هزار و 324 نفر بود.
تعداد کاربران پیام کوتاه بانکی اقتصادنوین در پایان خردادماه امسال به 341 هزار و 363 نفر رسید که در مقایسه با تعداد کاربران این خدمت در خردادماه سال 1386 بیش از 17 برابر رشد نشان می‌دهد.
تعداد کاربران پیام کوتاه بانکی در خردادماه سال گذشته 20 هزار و 29 نفر بود.
تعداد کاربران موبایل بانک اقتصادنوین به عنوان یکی از خدمات جدید این بانک نیز در پایان خردادماه به 26 هزار و 230 نفر رسید.
انتقال وجه، دریافت مانده حساب، دریافت صورت حساب و پرداخت قبوض مصرفی (آب، برق، گاز، تلفت همراه و ثابت و خدمات شهری) از جمله خدماتی است که از در قالب خدمات الکترونیکی از سوی بانک اقتصادنوین به مشتریان ارایه می‌شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  +    =  12