آغاز جایگزینی خودروهای فرسوده در سال ۸۸

ایبنا – رئیس نوسازی حمل‌و نقل کشور گفت : در مرحله نخست طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سال 88 که از امروز آغاز شد 26هزار خودروی سواری مدل 52 به پایین از رده خارج می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محسن نصیری با بیان این که این طرح شامل خودروهایی است که قبلا پلاک ملی دریافت کرده اند و در طرح تسجیل شرکت کرده اند افزود: مالکان این خودرو ها برای تعویض خودروی خود می‌توانند از امروز به مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده در سراسر کشور مراجعه کنند.

نصیری بابیان این که مالکان پس از اسقاط خودرو با توجه به ارزش آن تا سقف 15میلیون ریال دریافت می کنند افزود: بر اساس مذاکره با شرکت‌ های ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و زامیاد هر کدام از این شرکت‌ ها 50 میلون ریال وام به مالکان خودروها می دهند و مابه تفاوت قیمت خودروی انتخابی را متقاضی پرداخت می کند.

وی گفت: 600 هزار خودروی فرسوده قرار است امسال از رده خارج شود که 300 هزار دستگاه در طرح جایگزینی شرکت کرده اند و مالکان بقیه خودروها با توجه به ارزش خودرو و با دریافت حداکثر 15 میلیون ریال، خودرو نقلیه فرسوده خود را از رده خارج می کنند.

رئیس نوسازی حمل ‌و نقل کشور افزود : 108 مرکز اسقاط خودروی فرسوده در کشور وجود دارد که 19مرکز آن در استان تهران فعال است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  12