وزیران پیشنهادی جدید به مجلس برنامه نمی‌دهند

ایبنا – رئیس مجلس شورای اسلامی در پی اعلام وصول نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی وزیران پیشنهادی برای وزارتخانه های نیرو و آموزش و پرورش خبر داد که برنامه این افراد ارائه نشده و احمدی نژاد گفته است که همان برنامه های وزیران پیشنهادی قبلی را مطالعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و نیرو را در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس قرائت کرد.

در این نامه آمده است : با اتکال به ایزد منان و با ادای احترام به پیشگاه ملت بزرگوار ایرانیان و نمایندگان معزز مردم، در اجرای اصول 133 و 160 قانون اساسی و ماده 188 آیین نامه داخلی مجلس وزرای پیشنهادی دولت دهم را به همراه شرح حال و برنامه هر یک از آنان برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌دارم. فهرست وزیرای پیشنهادی: فاطمه آلیا: وزارت آموزش و پرورش و علی ذبیحی: وزارت نیرو

بلافاصله پس از قرائت نامه ، اکثر نمایندگان عدد 2 (نشانه مخالفت در رای گیری دیجیتالی مجلس ) را فریاد زدند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس از نمایندگان خواست به این اعتراض پایان دهند .

به گزارش مهر،  با وجود اینکه  در نامه ارسال شده از سوی رئیس جمهور به ارائه شرح حال و برنامه وزیران اشاره شده بود ،  لاریجانی اعلام کرد که برنامه وزیران هنوز ارسال نشده و رئیس‌جمهور گفته است همان برنامه های قبلی وزیران پیشنهادی آموزش پرورش و نیرو را مطالعه کنید.

وی گفت: سه ‌شنبه‌ آینده برای بررسی این دو وزیر پیشنهادی جلسه خواهیم داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =