تعداد کل کارتهای الکترونیکی بانک صادرات به۸ میلیون رسیدند

ایبنا – تعداد کل کارتهای الکترونیکی صادره بانک صادرات ایران شامل ؛ سپهر کارت،کارتهای اعتباری و کارتهای هدیه تا نیمه اول شهریور ماه سالجاری به هشت میلیون رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران تعداد کارتهای الکترونیکی صادره این بانک که در راستای گسترش بانکداری الکترونیک ، تسهیل مبادلات پولی و امنیت بخشی در معاملات صادر می شوند امکاناتی همچون : دریافت وجه نقد ، انتقال وجه و خرید از پایانه های فروشگاهی pos)) را برای مشتریان فراهم می‌سازند و تا نیمه اول شهریور ماه سالجاری تعداد آنها به8 میلیون عدد بالغ شدند.
گفتنی است دارندگان کارتهای الکترونیکی بانک صادرات با برخورداری از این کارتها علاوه بر بهره‌مندی از خدمات دستگاه‌های خودپرداز ، می‌توانند ازخدمات ؛ تلفنبانک آن لاین سپهر ، پایانه‌های فروش ((POS نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، پرداخت تلفنی قبوض از طریق شماره تلفن 1553 و دستگاه‌های کارتخوان شعب (Pinpad) استفاده نمایند.
بر این اساس با توجه به سهولت، سرعت و مزایای بالای سیستم سپهر و همچنین مقرون به صرفه بودن استفاده از این سیستم از بعد زمان و هزینه، استقبال مردم از این خدمت نوین بانک صادرات همواره زیاد بوده بطوریکه هم اکنون بیش از 8 میلیون مشتری دارای انواع کارتهای الکترونیکی این بانک می‌باشند و افزون بر این بیش از 34 میلیون حساب الکترونیکی سپهر توسط آحاد هموطنان گرامی در شعب سپهری بانک صادرات افتتاح شده است.
لازم به ذکر است مشتریان بانک صادرات با استفاده از سپهر کارت می‌توانند از خدمات متنوع سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات نیز بهره‌مند گردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2