موسسه اعتباری توسعه در جنوب تهران شعبه زد

ایبنا – قطب صنعتی جنوب تهران در کانون توجه سرمایه گذاری موسسه اعتباری توسعه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، دکتر حیدر مستخدمین حسینی در مراسم افتتاح پانزدهمین شعبه این موسسه در قرچک ورامین با بیان این مطلب به تشریح ویژگی های این شعبه و خدمات منحصر به فردی که در آن ارائه می شود پرداخت.


وی گفت: شهرستان ورامین با وجود واقع شدن در حاشیه جنوبی شهر تهران از جهات گوناگون دارای خصوصیات قابل ملاحظه ای است که مجموع این شرایط باعث شد، مدیران موسسه اعتباری توسعه و سرمایه گذاران پروژه مجتمع مسکونی سبحان از دیرباز توجه خاصی به حضور و فعالیت در این منطقه داشته باشند.
وی ادامه داد: حضور سرمایه گذاران متعدد در بخشهای متنوع صنعتی، کشاورزی، تولیدی، مهاجر پذیری و ویژگی های فرهنگی و جغرافیایی از جمله زمینه هایی است که توجیه قابل قبولی برای حضور فعال یک بنگاه پولی و اعتباری با قدمت و قدرت موسسه اعتباری توسعه و سرمایه گذاری در حوزه مسکن فراهم آورده است.
مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه اضافه کرد: اهمیت بسترهای مورد اشاره به حدی است که مدیران موسسه اعتباری تصمیم گرفتند در اقدامی تشویق کننده، پیش فروش 96 واحد از 1100 واحد مسکونی مجتمع سبحان 2 را همزمان با افتتاح شعبه موسسه در قرچک ورامین آغاز کنند و تسهیلات بانکی قابل توجهی هم برای خریداران نهایی این واحدها در نظر بگیرند.
دکتر مستخدمین حسینی افزود: موسسه اعتباری توسعه افتخار دارد همانگونه که نخستین موسسه اعتباری خصوصی دارای مجوز از بانک مرکزی است، اولین موسسه خصوصی باشد که در منطقه قرچک ورامین شعبه دایر می کند و امیدواریم بتوانیم به تنهایی بار سایر بنگاهها و بانک های خصوصی را در این منطقه مستعد به دوش بکشیم و خدمات و سرویس هایی در خور ساکنان شریف این محل ارائه دهیم.
وی در تشریح برخی از این خدمات عنوان کرد: با توجه به نیاز به انتقال وجوه بین بانکی در این منطقه، این امکان از طریق پایانه های انتقال (Pos ) تا سقف 15 میلیون تومان برای متقاضیان فراهم شده است.
مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه گفت: خدمات ارزی خصوصاٌ ارائه کارت ارزی بین المللی در شعب موسسه اعتباری توسعه از جمله شعبه ورامین، این امکان را به فعالان تولیدی و اقتصادی این منطقه می دهد تا به راحتی عملیات ارزی خود را انجام دهند.
وی با اشاره به انتخاب یکی از مدیران با سابقه بانکی برای ریاست شعبه ورامین توضیح داد: جناب آقای عزت الله اشرفی از جمله مدیران موفق، با تجربه و خوش نام نظام بانکی هستند که آشنایی خوبی هم با بافت منطقه دارند و امیدواریم با کمک نیروهای این شعبه که همگی از ساکنان همین ناحیه هستند، بهترین خدمات را به مردم شریف ورامین ارائه دهند.
در ادامه این مراسم آقای عزت الله اشرفی، رئیس شعبه ورامین گفت: در مدتی که با موسسه اعتباری توسعه همکاری داشتم، این موسسه و مدیران آن را بسیار صادق، خدوم و با انگیزه یافتم که تمام توان خود را برای تبدیل این موسسه اعتباری به بانک به کار گرفته اند و امیدوارم من و همکاران در شعبه ورامین هم سهمی در تحقق این هدف ایفا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: از مردم منطقه ورامین تقاضا دارم که ارتباط و همکاری خود را با شعبه جدید موسسه اعتباری توسعه ادامه دهند چرا که قطعا چنین تعاملی در رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ما نقش به سزایی خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  10