افزایش ۲۳ درصدی سرقت در تهران

ایبنا – فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال 43 هزار و 963 فقره انواع سرقت در تهران رخ داده است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 23 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

سردار عزیزالله رجب زاده روز سه شنبه در همایش عمومی فرماندهان و رئیسان پلیس تخصصی تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: از این تعداد 13 درصد افزایش کشف و 19 درصد افزایش دستگیری نیز داشته ایم.

رجب زاده همچنین از کاهش 15 دردی سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: در حوزه مواد مخدر 6 درصد کاهش، تصادفات فوتی 19 درصد، تصادفات جرحی 15 درصد و تصادفات خسارتی 28 درصد نسبت به سال 1387 کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول امسال 550 هزار تماس مردمی با پلیس 110 به ثبت رسیده است، افزود: حدود 60 هزار مورد از این تماسها نیاز به حضور و عملیات پلیس داشته است.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: طی این مدت نزدیک به 192 هزار پرونده در کلانتری‌های تهران تشکیل شده که عمده‌ترین آنها مربوط به  تصادفات رانندگی، درگیری و اختلافات خانوادگی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: پلیس بلافاصله پس از انتخابات و همزمان با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها، همه توان و تلاش خود را برای برخورد با آشوبگران و کسانی که به دنبال ایجاد بحران در شهر بودند، آغاز کرد و براساس قانون به بهترین نحو ممکن ماموریت‌های محوله در این حوزه را پشت سرگذاشت البته پیش از انتخابات نیز با توجه به سیاست‌های نظام تلاش پلیس جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود و ما با برقراری امنیت کامل در پایتخت شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری فراهم کردیم.

سردار رجب زاده به پاکسازی 80 نقطه آلوده در شهر تهران اشاره کرد و گفت: پلیس طرح پاکسازی و سازماندهی این مناطق را از وجود معتادان پرخطر، موادفروشان و مزاحمان آغاز کرده است.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −    =  75