بسته های جدید اعتباری و خدمات الکترونیکی بانک ملت عرضه می شود

ایبنا – عضو هیات مدیره و معاون اعتباری بانک از عرضه بسته های جدید اعتباری و خدماتی بانک در آینده ای نزدیک خبر داد وطرح پایانه های فروشگاهی و امتیاز تراکنش ها و صدور کارت اعتباری برای مشتریان خاص را از دیگر طرح های بانک دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکمحمدرضا ساروخانی در همایش مدیران نواحی یک و دو بانک در تشریح این بسته جدید اعتباری اظهار داشت: این بسته ، طیف وسیعی از پزشکان، مهندسان، وکلا و دفاتر اسناد رسمی را پوشش می دهد. در این بسته تلاش شده است تا اعطای تسهیلات روان و ساده باشد و امیدواریم با زمان بندی صحیح شعب، مشتریان در سریع ترین زمان ممکن ، تسهیلات خود را دریافت کنند.


وی طرح پایانه های فروشگاهی و امتیاز تراکنش ها را از دیگر طرح های بانک دانست و گفت: این طرح بر اساس تراکنش های POS بانک ملت است که در آن پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بر اساس امتیازی که از عملکرد دستگاه و معدل حساب خود به دست می آورند، می توانند از تسهیلات استفاده کنند.
معاون اعتباری بانک ملت ، طرح صدور کارت اعتباری برای مشتریان خاص و همچنین طرح رویش را از دیگر طرح های در دست بانک خواند و اعلام کرد که به زودی این طرح ها در سطح شبکه بانک اجرایی می شود.
وی با اشاره به خصوصی شدن بانک ملت و لزوم تغییر رفتار شغلی و عملکردی بانک گفت: با ورود به عرصه بانکداری خصوصی باید نگرش ها و تفکرات کارکنان نیز تغییر کند. البته تغییر رفتار در بانک ملت آغاز خوبی داشته و نسبت به رقبای خود پیشگام هستیم و امیدواریم این پیشگامی را برای اعتلای نام بانک ادامه دهیم.
ساروخانی با اشاره به اهمیت صدور ضمانتنامه ها در سودآوری بانک گفت: صدور ضمانت نامه برای بانک حائز اهمیت است چون از محل کارمزد ضمانت نامه، بانک منتفع می شود و از محل 10 درصد سپرده غیرنقدی نیز که جزو منابع غیر هزینه زا است می توان درآمدزایی کرد که این درآمد از درآمدهای غیرمشاع است که مستقیماً بر EPS بانک تاثیر می گذارد و سود را افزایش می دهد.
معاون اعتباری بانک ملت با اشاره به اهمیت وصول مطالبات در افزایش سودآوری بانک گفت: موفقیت ما زمانی است که وصول مطالبات مان از ایجاد آن بیشتر شود.
به گفته وی ، با انتقال هر رقمی از تسهیلات به مطالبات مشکوک الوصول ، سود بانک تحت تاثیر قرار می گیرد ضمن این که سرفصل مطالبات مشکوک الوصول از سرفصل های دشوار مطالبات است که وصول آن چندین برابر سایر فصل ها تلاش و زمان می برد.
تعداد خودپردازهای بانک ملت به 1969 دستگاه رسید

تعداد دستگاه های خودپرداز بانک ملت در سراسر کشور به یکهزار و 969 دستگاه افزایش پیدا کرد.

این بانک تا روز 28 مهرماه سال جاری ، یکهزار و 969 دستگاه خودپرداز در سطح کشور نصب و راه اندازی کرده که از این تعداد ، یکهزار و 490 دستگاه ، دیواری و 479 دستگاه ، سالنی است.
بر اساس این گزارش ، شمار پایانه های فروشگاهی نصب شده بانک ملت در کل کشور نیز تا مقطع مذکور ، به 155 هزار 829 دستگاه رسید.
در عین حال ، سه هزار و 430 پایانه فروشگاهی نیز در شعب بانک ملت سراسر کشور نصب و راه اندازی شده است.
این گزارش حاکی است ، بانک ملت اخیرا امکانات بانکی زیادی را روی پایانه های فروشگاهی خود تعبیه کرده که از جدیدترین آنها ، خرید شارژکارت همراه اول و ایرانسل از طریق این پایانه ها است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  −  37  =