آغاز به کار شعبه حساب های دولتی با نام مهر ملی

طی مراسمی با حضور محمودرضا خاوری مدیر عامل و جمعی از مسئولان ارشد بانک ملی شعبه حساب های دولتی با نام مهر ملی در بلوار میرداماد تهران کار خود را از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیر عامل بانک ملی در این مراسم با اشاره به نقش اساسی بانک ها در کشور گفت: به واسطه اعتماد مردم در تاریخ بانکداری ایران به ندرت شاهد حذف شدن یک بانک از عرصه اقتصادی بوده ایم.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگو بودن بانک ها، دلیل موفقیت سیستم بانکی کشور را عملکرد مردمی آنها دانست.
خاوری در ادامه به انتظار مردم از بانک ها در جهت تامین مالی طرح های اقتصادی اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود محدودیت های بانک ها برای تامین منابع مالی طرح های اقتصادی سیستم بانکی از تمام پتانسیل خود برای رشد تولید و توسعه کشور استفاده خواهد کرد.
خاوری در ادامه افزایش 16 درصدی در بخش سپرده های چهارگانه بانک ملی، تسویه خطوط اعتباری اخذ شده از بانک مرکزی و شفاف سازی ترازنامه بانک را مهمترین فعالیت های انجام شده در سال جاری عنوان کرد.
مدیر عامل بانک ملی کنترل نقدینگی و ازبین بردن تبعات آن را نیازمند همراهی سیستم بانکی و به خصوص بانک ملی دانست و ابراز امیدواری کرد که بانک ملی در اجرای طرح تحول اقتصادی کشور و در راستای آن طرح هدفمند کردن یارانه ها یاور خوبی برای دولت باشد.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در طرح تحول بانک ملی گفت: حرکت این بانک به سمت و سوی هر چه تخصصی تر شدن عملیات بانکی است تا بتوان با دسته بندی مشتریان بر حسب نوع روابط، تقاضا و نیازها خدمات مطلوب ارائه کنیم. لازم به ذکر است شعبه مهر ملی که پیش از این در خیابان فردوسی تهران در ساختمان صندوق پس انداز بانک ملی فعالیت می کرد از این پس در بلوار میرداماد جنب ساختمان بانک مرکزی فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
در بخشی از این مراسم جلال مومنی رئیس شعبه مهر ملی ضمن ارائه گزارش عملکرد شعبه، خاطر نشان کرد: 80 درصد تسهیلات فاینانس طرح های اقتصادی که به بانک ملی واگذار می شود، توسط این شعبه پرداخت می شود. وی در ادامه با بیان فعالیت های انجام شده توسط کارکنان شعبه در راستای جذب منابع گفت: با استقرار شعبه در محل جدید فرصت مناسبی برای جذب منابع این محدوده جغرافیایی حاصل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄    =  12