همایش ملی بیمه و توسعه آغاز شد

همایش ملی بیمه و توسعه با رویکرد بررسی ابعاد مختلف آزادسازی تعرفه های بیمه و استقرار نظارت غیرتعرفه ای در برج میلاد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکاین همایش با حضور یک هزار و 500 نفر از فعالان و علاقمندان صنعت بیمه کشور برگزار می شود و همزمان با برگزاری این همایش چهارکارگاه آموزشی در محل پژوهشکده بیمه برگزار می شود و مباحث جدید را در حوزه صنعت بیمه بررسی می کند.


ویژگی شغلی کارگزاران بیمه ای باعث می شود این افراد به همه شرکت های بیمه ای مراجعه و مناسب ترین نرخ و بهترین خدمات را به بیمه گر معرفی کنند.
در شرایط آزادسازی نرخ ها این امکان برای کارگزار ایجاد می شود که نرخ های متنوعی را از شرکت های بیمه ای دریافت کنندو کارگزاری که در گذشته با یک نرخ واحد روبه رو بوده با نرخ های متنوع مواجه می شود که قدرت انتخاب او را افزایش خواهد داد.
کارگزار بیمه هم باید از تخصص بیشتری برخوردار و مسلط به قوانین باشد تا با قدرت تجزیه و تحلیل بتواند مناسب ترین گزینه را به بیمه گذار پیشنهاد دهد.
البته باید بسترسازی لازم برای آزادسازی تعرفه ها صورت بگیرد تا شرکت های بیمه ای به سمت فضای رقابتی حرکت کنند.
به منظور ارتقای کارهای پژوهشی در صنعت بیمه، پایگاه اطلاعات تمام متن بیمه افتتاح می شود. برای این همایش 101 مقاله در خصوص صنعت بیمه ارائه شده است که 24 مقاله در سه سالن ارائه می شود و مقالات دیگر به شکل پوستر و یا چاپ مقاله در کتاب انتشار می یابد. در این همایش همچنین از مولفان برتر کتب صنعت بیمه و چهار نفر از پیشکسوتان این صنعت، قدردانی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3