بیمه اتکایی ایرانیان بعد از عید غدیر پذیره نویسی می شود

رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: خدمات صنعت بیمه در نیم سال نخست 18،5 درصد رشد نشان می دهد که با توجه انعقاد قردادها تا پایان سال باز هم افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جواد فرشباف ماهریان در حاشیه شانزدهمین همایش ملی بیمه و توسعه در جمع خبرنگاران افزود : انتخاب و گزینش و نمایندگی ها به شرکت های بیمه واگذار شده است.
فرشباف گفت : پرداخت خسارت در شرکت های بیمه ای هم حداقل 27 درصد رشد داشته است که نشان می دهد شرکت های بیمه به مشتری و رسیدگی به کار انها توجه خوبی دارند و خواسته رئیس جمهور که تحول در صنعت بیمه است به خوبی اجرا می شود.
رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت : از دست اندرکاران صنعت بیمه و متخصصان و کارشناسان در همایش ملی بیمه و توسعه انتظار داریم راهکارهای پیشرفت نظارت را در صنعت بیمه تبیین کنند.
وی اظهار داشت : حداقل 50 طرح پژوهشی تصویب شده که 22 طرح در مرحله اجراست ، 5 طرح انجام شده است و 12 طرح تا پایان سال تمام می شود.
فرشباف با بیان اهمیت ساماندهی بیمه اتکایی گفت : تعدادی از شرکت ها به طور مستقیم با بیمه گران خارجی قرارداد می بستند که با اعما ل برخی تحریم برای صنعت بیمه کشور، یک فرصت تاریخی فراهم شد تا بتوانیم با ارائه بیمه نامه های مناسب ظرفیت داخلی صنعت بیمه را در بخش اتکایی افزایش دهیم و شرکت مستقل بیمه اتکایی ایرانیان در شرف تاسیس است که بعد از عید غدیر پذیره نویسی می شود و با این کار مانع اثربخشی موضوع تحریم می شویم.
رئیس کل بیمه مرکزی ایران به یک میلیارد دلار دولت برای پوشش خطر تحریم در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: صنعتگران و فعالان صنعت بیمه می توانند بیمه اتکایی را در داخل انجام دهند 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄  52  =