چهار میلیون واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن ساخته شد

عضو هیات مدیره بانک مسکن اعلام کرد: حدود چهار میلیون واحد مسکونی در سطح کشور تاکنون با بهره‌گیری از تسهیلات اعطایی این بانک ساخته شد و در اختیار متقاضیان مربوطه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک یادشده حاکی است: غلامحسین حسنخانی افزود، مطالعات نشان می‌دهد یک چهارم واحدهای مسکونی
موجود کشور با استفاده از منابع بانک مسکن ساخته شده است.
وی یادآور شد: براساس سرشماری نفوس و مسکن درسال ‪ ۱۳۸۵‬مجموع واحدهای مسکونی کشور به رقم حدود ‪ ۱۶‬میلیون واحد مسکونی می‌رسد.
این مقام مسئول بمناسبت برپایی کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی که قرار است در دهه سوم آذرماه جاری در تهران برپا شود، گفت: طبقه بندی مشتریان و شناسایی نیازهای هر یک از آنها و ارایه خدمات متناسب در فرآیند بازاریابی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است.
وی اضافه کرد: بانک مسکن طرح مشتریان هدف را در اواخر سال ‪ ۱۳۸۷‬تصویب و اجرایی ساخت که براساس آن مشتریان متناسب با معیارهایی مانند میزان متوسط موجودی سالانه، حداقل میزان سابقه مشتری، چک برگشتی، تعهدات معوق و تسویه حساب طبقه بندی می‌شوند.
به گفته حسنخانی، براساس تازه‌ترین آمارهای منتشر شده از سوی مجله بین المللی بنکر، بانک مسکن از نظر بازدهی سرمایه مانند سال ‪ ۱۳۸۷‬رتبه نخست را در منطقه خاورمیانه به خود اختصاص داد و در مورد سود حاصل از سرمایه نیز با سودی به میزان ‪ ۶۶/۰۳‬درصد با ارتقا چهار رتبه نسبت به سال گذشته رتبه سوم را در این بخش در جهان کسب کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1