آخرین وضعیت خدمات الکترونیک پست بانک

افضلی تشریح کرد

تراکنش انجام شده از طریق دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی، رشدی 130 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  محمود افضلی، مدیر عامل پست بانک، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تاپایان دی ماه سال جاری، حدود 61 میلیون تراکنش از طریق دفاتر خدمات بانکی مستقر در دفاتر ICT شهری و روستایی عملیاتی شده است.
وی افزود: مانده مبالغ این دفاتر نیز نسبت به سال گذشته، رشدی در حدود 48 درصد داشته است.


مدیر عامل پست بانک با بیان این مطلب که طی چهار سال گذشته به طور متوسط 9 دفتر روستایی در هر روز کاری ایجاد و به بهره برداری رسیده است، گفت: در حال حاضر، بیش از 12 هزار 570 دفتر خدمات بانکی در شهرها و روستاها راه اندازی شده است.


وی خاطر نشان کرد: از این تعداد، بیش از 9 هزار و 580 دفتر در روستاها و دو هزار و 980 دفتر در شهرها به بهره برداری رسیده است.


محمود افضلی با اشاره به خدمات بانکداری الکترونیکی که از طریق پست بانک به متقاضیان ارایه می شود، تصریح کرد: سال گذشته نرم افزار جامع بانکی فراز که به طور کامل توسط کارشناسان داخلی طراحی و تولید شده است، در شعب پست بانک نصب و راه اندازی شد.


وی ادامه داد: کلیه مراحل تجزیه و تحلیل سیستم، طراحی معماری، طراحی نرم افزار و بانک اطلاعاتی، تست، پایلوت و راه اندازی در کلیه شعب توسط متخصصان پست بانک عملیاتی شده است.


مدیر عامل پست بانک ایران در خصوص سرویس های قابل ارایه روی این سیستم، اظهار داشت: حساب جاری، قرض الحسنه و پس انداز، اخذ انواع قبوض خدماتی و همچنین ماژول های پرداخت های تجمعی به منظور پرداخت سود سهام عدالت به روستائیان تماماً به صورت بر خط از سوی این سیستم ارایه می شود.


وی ادامه داد: از سوی دیگر به منظور پوشش فعالیت های بانکداری و خدماتی در دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی، سامانه جامع بانکی طراحی و تولید شد.


محمود افضلی گفت: کلیه عملیات بانکداری ریالی، اینترنت بانک، خریدهای اینترنتی، موبایل بانک، سیستم کارت و خودپرداخت و پایانه پرداخت از جمله سرویس های قابل ارایه از طریق این سامانه به مشتریان پست بانک است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  −  36  =