جزئیات خدمات الکترونیک بزرگترین بانک خصوصی کشور

بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور از مجموع 35 نوع تراکنشی که در ابزار های الکترونیک این بانک(خودپرداز، پایانه فروش، پایانه شعب، اینترنت، تلفن ثابت و تلفن همراه) قابل انجام است به عنوان بانک پذیرنده 15 خدمت الکترونیک و به عنوان بانک صادر کننده 20 خدمت الکترونیک را انجام می دهد.


به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی ، بانک صادرات در بخش خود پرداز به عنوان بانک پذیرنده و هم صادر کننده خدمت،  خدمات مربوط به برداشت وجه، مانده گیری، انتقال وجه، پرداخت قبض، عملیات ارزی را ارائه  میدهد.

 در عین حال این بانک در مقام بانک پذیرنده و هم صادر کننده در این بخش (خودپرداز ها) خدمات مربوط به خرید کالا  که توسط خودپرداز ها قابل انجام نیست همچنین  واریز وجه نقد از سوی شبکه شتاب پشتیبانی نمی شود را انجام نمی دهد.


در بخش پایانه های فروش بانک صادرات  به عنوان بانک پذیرنده و هم صادر کننده تراکنش، خدمات الکترونیک مربوط به مانده گیری، خرید و پرداخت قبوض را ارائه می دهد. خدمات ارزی نیز از طریق پایانه فروش هنوز از سوی شتاب پشتیبانی نمی شود.


 در بخش پایانه شعب این بانک نیز به عنوان بانک صادرکننده و پذیرنده خدمت الکترونیک، خدمات مربوط به مانده گیری، انتقال وجه را ارائه می دهد اما خدمات مربوط به پرداخت قبوض، واریز وجه نقد و عملیات ارزی در بخش پایانه شعب از سوی شتاب پشتبانی نمی شود.


بانک صادرات در بخش اینترنت به عنوان بانک پذیرنده تراکنش، تنها خدمات مربوط به خرید را ارائه می دهد و انجام خدمات مربوط به مانده گیری و انتقال وجه و پرداخت قبوظ  به زودی ارادئه خواهد داد. خدمات ارزی از طریق اینترنت از سوی شتاب هنوز پشتیبانی نمی شود.


در همین حال بانک صاردات در بخش اینترنت به عنوان صادر کننده تراکنش، خدمات مربوط به مانده گیری، انتقال وجه ، خرید و پرداخت قبوض را انجام می دهد. ارائه خدمات الکترونیک ارزی در بخش اینترنت هنوز از سوی شتاب پشتیبانی نمی شود.


در بخش تلفن ثابت این بانک به عنوان بانک پذیرنده تراکنش فقط پرداخت قبوض را انجام میدهد و مانده گیری را نیز در دستور کار دارد و به زودی ارائه خواهد داد.اما به عنوان صادر کننده تراکنش مانده گیری نیز امکانپذیر است.


در بخش تلفن همراه، این بانک به عنوان بانک پذیرنده، خدمات مربوط به مانده گیری و پرداخت قبوظ را ارائه می دهد وانجام  خدمات مربوط به انتقال وجه و خرید را نیز در دستور کار دارد و به زودی نهایی می کند.

در همین حال به عنوان بانک پذیرنده در بخش تلفن همراه تراکنش های مربوط به مانده گیری، خریدو پرداخت قبوظ را نیز ارائه می دهد و فقط انتقال وجه را فعلا قادر به پشتیبانی نیست که انجام این خدمت نیز در حال نهایی شدن  است.


خدمات مربوط به کیوسک نیز فعلا از سوی شتاب پتیبانی نمی شود.


جزئیات خدمات الکترونیک دیگر بانک ها به زودی گزارش می شود. در ضمن این خدمات تا مهرماه سال جاری ارائه می شده است و پس از آن ممکن است خدمات دیگری نیز اضافه شده باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2